کد خبر 1346105
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰
گانتس از مصادره ارزهای دیجیتال حماس خبر داد

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز دستور مصادره ارزهای دیجیتال به ارزش ده‌ها هزار شکِل (واحد پول اسرائیل) را امضا کرد که به گفته او برای کمک به جنبش حماس بوده است.

به گزارش مشرق، در بیانیه وزارت جنگ اسرائیل آمده است که ارزهای دیجیتالی که به دستور بنی گانتس مصادر شده است، از ۱۲ حساب دیجیتالی شامل حدود ۳۰ کیف پول دیجیتالی تجاری است که به شرکت صرافی «المتحدون» متعلق به خانواده شملخ کمک کرده‌اند. این شرکت صرافی قبلا توسط گانتس به عنوان یک سازمان تروریستی اعلام شده بود، زیرا سالانه ده‌ها میلیون دلار به حماس منتقل می‌کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: روند مصادره ارزهای دیجیتال از طریق فعالیت مشترک سازمان ملی تروریسم اقتصادی ضد تروریسم (MTL) وابسته به وزارت جنگ، واحد الکترونیکی ملی لاهاو ۴۳۳ وابسته به پلیس و اداره امنیت سایبری ارتش اسرائیل انجام شده است.

اواخر سال گذشته میلادی، بنی گانتس دستور مصادره ۲.۶ میلیون شکل (۸۰۰۰۰۰ دلار) ارزهای دیجیتال شرکت صرافی المتحدون که با جنبش حماس مرتبط است، امضا کرده بود.

طبق گزارش‌های دایره مبارزه با تأمین مالی تروریسم اسرائیل، با این دستور، در مجموع، ۸۴ کیف پول ارز دیجیتال، محتوی چندین نوع ارز دیجیتال شامل بیت‌کوین(BTC)، دوج‌کوین (DOGE)، ارز دیجیتال شبکۀ کارادائو (ADA)، استلار (XLM)، ریپل (XRP) و اتریوم (ETH) و سایر رمزارزهای دیگر مصادره شدند.

چند ماه پیش حماس طی اعلامیه‌ای از تمامی مسلمانان و طرفداران خود در سراسر جهان درخواست کرده که کمک‌های مالی‌شان را از طریق بیت‌کوین به حماس تزریق کنند. این جنبش، برای غیرممکن کردن رهگیری مبادلات مالی، تأکید کرده که کمک‌های مالی به آدرس‌ کیف پول دیجیتال ارسال شوند.

اکنون وزیر جنگ اسرائیل اعلام کرد که ۳۰ کیف پول دیجیتال را شناسایی و توقیف کرده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    1 0
    پس اون Decentralized currency یا ارز غیرمتمرکز که میگفتن این بود و تعاریفی که میدادن که کشورها روش هیچ کنترلی ندارن این بود که بازهم کنترل روش باشه؟ یا منظورشون ارزی بوده که کنترل کشورهای مستقل روش نباشه و فقط یهودی های کثیف روش کنترل داشته باشند؟ واقعا چین و روسیه خوب کاری کردند که ارز مجازی خودشون رو راه اندازه کردند ماهم باید ارز مجازی مخصوص خودمون رو راه اندازی کنیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس