کد خبر 1345866
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
پلیس: سال آینده نقل و انتقال خودرو آنلاین می‌شود

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: از سال ۱۴۰۱ نقل و انتقال وسایل نقلیه اعم از خودرو و موتور سیکلت به صورت برخط مالکیت انجام می‌شود.

به گزارش مشرق، سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا گفت: از سال ۹۹ تلاش بر این شد که حداقل توقیف خودرو انجام شود و خودروها ۹۷ درصد و موتور سیکلت‌ها ۷۰ درصد ترخیص شدند و از امروز ۹ اسفند ماه تا ۲۹ اسفند ماه ترخیص موتور سیکلت‌ها و خودروها با شرایط ویژه انجام می شود. تمام جرایم به صورت قسط بندی بدون هیچ پیش پرداختی و به میزان توان پرداخت مالک انجام می شود. هزینه‌های پارکینگ که متعلق به بخش خصوصی است هم به حداقل رسیده است. مالکین می‌توانند به ۱۲۰۰ دفتر پلیس +۱۰ و نرم افزار پلیس من مراجعه کنند.

به گفته سردار هادیانفر در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی یک پیشنهاد برای ساز و کار جدید نقل و انتقال مطرح شد که امروز در صحن علنی مجلس با بیشترین رای تصویب شد، بر این اساس نقل و انتقال وسایل نقلیه اعم از خودرو و موتور سیکلت به صورت برخط مالکیت انجام می‌شود و فقط مالکین وسایل نقلیه برای احراز هویت، اصالت وسیله و تعویض پلاک به مراکز مراجعه خواهند کرد و در سال ۱۴۰۱ این اتفاق خواهد افتاد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    0 0
    پلیس بره کشته های تصادفات رو کم کنه دزدی و غارتها رو کم کنه تو تصادف زنجیره ای ایربگ هیچ خودرویی باز نشد پلیس میگه شرایط باز شدنش فراهم نبوده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس