اپراتور آمریکایی به زنی کمک کرد تا از شوهرش جاسوسی کند - کراپ‌شده

یکی از کارمندان اپراتور تلفن همراه تی موبایل در آمریکا با اقدامی عجیب و غیرقانونی به زنی در این کشور کمک کرد تا از همسرش جاسوسی کند.

به گزارش مشرق به نقل از زد دی نت، زنی که به ارسال پیام ها و تماس های مشکوک همسرش ظنین شده بود با مراجعه به یکی از نمایندگی های تی موبایل از یکی از کارمندان آنجا درخواست کمک و راهنمایی دراین زمینه کرد.

این زن توانست در نهایت یکی از کارکنان تی موبایل را قانع کند تا به وی کمک کند و او از این طریق شماره تلفنی که همسرش با آن در تماس بود را شناسایی کرد.

ماجرا وقتی افشا شد که این کارمند تی موبایل با ارسال پیامی در توئیتر این اقدام خود را افشا کرد و ویدئویی نیز در تیک تاک منتشر کرد. این ویدئو بیش از ۱۷۵ هزار بار دیده شد و باعث واکنش هایی تند بر علیه این کارمند شد. برخی کاربران از اینکه وی حریم شخصی مشتریان تی موبایل را نادیده گرفته به شدت انتقاد کردند.

این مساله موجب شد فرد یادشده با شناسه کاربری lizzylizyy موضوع را تکذیب کند و بگوید شوخی کرده و چنین کاری نکرده و حساب کاربری شوهر این زن را هم بررسی نکرده است.

با رسانه ای شدن این موضوع تی موبایل از بررسی آن خبر داده و سخنگوی این اپراتور در این مورد گفته است: ما برای محافظت از اطلاعات مشتریان تدابیر امنیتی داریم و این موضوع را بررسی خواهیم کرد تا بفهمیم واقعاً چه اتفاقی افتاده است.

کارشناسان می گویند حتی اگر اخبار و ویدئوی منتشر شده در این زمینه یک شوخی باشد، به اعتبار تی موبایل لطمه می زند. چون این رویداد به معنای بی توجهی تی موبایل به امنیت و حریم شخصی مشتریانش است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علیرضا IR ۰۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    0 0
    با چه وسیله ای کارمنده راضی شده؟؟!!!!!
  • IR ۰۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    0 0
    مطمئنا خود زن با استفاده از روابط جنسی این مردک رو قانع کرده اونوقت نگران رابطه شوهرش بوده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس