کد خبر 1345627
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
فروردین: جامعه پزشکی و ورزشی از مجلس گله مند هستند

رئیس فراکسیون ورزش و جوانان در مجلس گفت: رئیس جمهور قول دادند از حوزه ورزش به عنوان اولویت حمایت کند؛ اما نماینده دولت با هر پیشنهادی که برای حمایت از این حوزه در بودجه، مخالفت می کند.

به گزارش مشرق، محمد مهدی فروردین در جلسه نوبت سوم امروز یکشنبه مجلس و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه ۱۴۰۱ در تذکری، بیان کرد: ما نمایندگان در حوزه سلامت و ورزش دغدغه داشته و منابعی را در بودجه پیش بینی کرده بودیم، اما با پیشنهاد آقای امیر آبادی در بند الحاقی ۷ تبصره ۶ تمامی اعتبارات پیش بینی شده برای حوزه سلامت و ورزش هوا شد.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز جامعه ورزشی و جامعه پزشکی از مجلس انتقاد دارند، اظهار کرد:  سلامت مردم باید اولویت اول ما باشد و یکی از راه های حمایت از حوزه سلامت، پیشگیری از بیماری است. امروز خیلی از شهرها و روستاها فاقد امکانات ورزشی هستند، رئیس جمهور قول دادند از ورزش به عنوان یک اولویت حمایت کند اما اکنون نماینده دولت از هر پیشنهادی که برای حمایت از این حوزه طرح می شود، مخالفت می کند.

رئیس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ما شاهد هستیم معلمان حق التدریسی خانم این وقت شب در مقابل مجلس تجمع کرده اند، فکر کنیم این خانم ها، دختران و خواهران ما هستند که از سراسر کشور آمده اند حق خود را بگیرند و جا و مکانی نیز ندارند، باید حق این معلمان داده شود.

صدیف بدری نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی نیز در تذکری بر ضرورت رسیدگی به مطالبات معلمان حق التدریسی که در مقابل مجلس تجمع کرده اند، تاکید کرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    1 0
    چی میخوایدازجون دولت مگه چکار خاصی انجام میدیدکه هی دهانتون بازه دوسه متر.. اون پزشکان وپرستارانی حقشونه ک جان خودشون راگذاشتن کف دست باکرونامبارزه میکنن. شماها مگه چندتاورزشکارزیردستتونه یقیناازهمه نظرتامین میشید. پاداشی ک تیمهابهتون میدن وکارانه های ارگانتون سه برابردست مزدیه کارمندعادیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس