کد خبر 1345371
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
اثری از اراذل و اوباش نامدار در تهران نیست

رئیس پلیس پایتخت گفت: در سطح پایتخت از اراذل و اوباش نامدار اثری نیست و در طول این ۴ سال برخورد جدی با آن‌ها صورت گرفته است.

به گزارش مشرق، سردار حسین رحیمی گفت: در ۴ سال گذشته، تعداد زیادی اراذل و اوباش در سطح پایتخت مشاهده می‌شد که برای خود نام و آوازه‌ای دست و پا کرده بودند. این افراد برای خود نوچه گرفته بودند و قداره‌بندی می‌کردند که در حال حاضر اثری از این افراد در پایتخت دیده نمی‌شود.

به گفته رئیس پلیس پایتخت، در طول این ۴ سال برخورد قاطع با اراذل و اوباش در سطح پایتخت انجام شده و آثار این برخورد جدی هم این است که دیگر اراذل و اوباش بنامی در پایتخت وجود ندارد و اگر نزاعی هم به وقوع بپیوندد، پلیس در کمترین زمان با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

پیش از این، سردار رحیمی گفته بود، در طرح ضربتی ارتقا امنیت اجتماعی پلیس پایتخت و در حوزه امنیت و پلیس اقتدار ۲۸۲ نفر از اراذل و اوباش را دستگیر کردیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ف دال IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    1 0
    قداره‌بندی؟! قداره؟!!! غداره دیگه؟
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    1 0
    برخورد قاطعا نه تری با عناصر رذل و پست داشته باشید
  • صادق IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    3 0
    نیروی‌انتظامی‌نهایت‌تلاش‌انجام‌میدهد‌تا‌اوباش‌ازخدا‌بی‌خبر‌جمع‌میکند‌متاسفانهدراسرع‌‌وقت‌توسط‌قوه‌قضائیه‌ویاوثیقه‌ویارابط‌مخصوص‌ازاد‌میشوند‌که‌این‌امر‌باعث‌دلسردی‌مردم‌وناامیدی‌از‌وضعیت‌بهتر‌شده.لذا‌جهتریشه‌کن‌کردن‌اشرار‌واراذلبایستی‌قانونی‌در‌مجلس‌جهت‌اخته‌کردن‌انها‌به‌تصویب‌رسانده‌شود.یکبار‌برای‌همیشه.7
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    0 7
    سگ گرگ فقط گوش کنید تریاک که گوش نکردید ولی اینا را سگ گرگ بندازن رویشان خدا می‌داند شاید ناموس یکی‌از خودمون گیر این بیشرفها بیفته مشرقی دوستم یکبار گوش کن حرف این مسعودی را دوست دارم حق نگهدارت دعات میکنم
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    1 0
    یک مامور مظلوم یگان ویژه در مشهد به دست اشرار به شهادت رسید فقط اعدام فقط اعدام نسل این اشغال ها رو از روی زمین پاک کنه
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    0 0
    اراذل عناصری هستند که مثل قارچ یک دفعه به وجود میایند ... اینکه اثری نیست قطعا هم ترسیدند هم شما نفسشان را بریدید اما این بدان معنی نیست که نیستند بلکه آتشزیر خاکسترند. پس پلیس باید به این بخش خاکسترها هم دقت و رصد و توجه هم داشته باشد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس