دستگیری مایکل مدسن، بازیگر هالیوودی به خاطر ورود بدون اجازه به ملک

هادسن مدسن، فرزند این بازیگر هالیوودی، گروهبان ارتش ایالات متحده که در جنگ افغانستان نیز حضور داشت، ماه گذشته در جزیره اواهو هاوایی، با شلیک گلوله به زندگی خود پایان داد.

به گزارش مشرق، مایکل مدسن (Michael Madsen)، بازیگر امریکایی در حالی که سعی داشت بی‌اجازه به داخل ملک اجاره‌ای که به تازگی از آن بیرون شده بود بازگردد، دستگیر شد.

مایکل مدسن، ستاره امریکایی فیلم سگ های انباری (Reservior Dogs) به کارگردانی کوئنتین تارانتینو که تا ۱۷ فوریه در یک عمارت ۵.۳ میلیون دلاری در شهر مالیبوی ایالت کالیفرنیا زندگی می‌کرد و اخیرا از آن بیرون انداخته شده بود، سعی داشت بی اجازه به این ملک وارد شود، اما دستگیر شد. او از سال گذشته در این خانه لوکس با اجاره ماهیانه ۱۰ هزار و ۵۰۰ دلار زندگی می‌کرد، اما گزارش‌ها حاکی از آن است که اجاره‌نامه به نام شخص دیگری بود.

دستگیری مایکل مدسن، بازیگر هالیوودی به خاطر ورود بدون اجازه به ملک

مالک این ملک طی دو سال گذشته تلاش کرده بود تا مستاجران را بیرون کند، اما به دلیل همه گیری ویروس کرونا روند این کار چندین ماه طول کشید و سرانجام در ۱۷ فوریه تمامی افراد ملزم به خروج از ملک شدند.

دستگیری مایکل مدسن، بازیگر هالیوودی به خاطر ورود بدون اجازه به ملک

اما چهارشنبه گذشته حدود ساعت ۸:۳۰ شب، مالک این خانه تلفنی از شرکتی که مسئول برقرای امنیت خانه بود دریافت کرد، مبنی بر اینکه فردی قصد ورود به خانه را دارد. مالک که در چند مایلی این خانه زندگی می‌کند به سمت خانه رفت و مدسن ۶۴ ساله را در ایوان جلویی پیدا کرد و پلیس را خبر کرد. بازیگر فیلم بیل را بکش (Kill Bill) با ظاهری ژولیده، شلوار و کت جین و پیراهن هاوایی با دکمه‌هایی نیمه باز ابتدا به بیمارستان و سپس ایستگاه پلیس منتقل شد که با جریمه ۵۰۰ دلاری آزاد شد و بر اساس توافقات انجام‌شده با صاحب ملک اجازه پیدا کرد که وسایل خود را از آنجا بردارد.

دستگیری مایکل مدسن، بازیگر هالیوودی به خاطر ورود بدون اجازه به ملک

مدسن که تا کنون سه بار ازدواج کرده شروع وحشتناکی در سال ۲۰۲۲ داشت. دستگیری او تنها یک ماه پس از مرگ پسرش صورت گرفت. هادسن مدسن، گروهبان ارتش ایالات متحده که در جنگ افغانستان نیز حضور داشت، ماه گذشته در جزیره اواهو هاوایی، با شلیک گلوله به زندگی خود پایان داد. مرگ هادسن یک هفته پس از جراحی برداشتن تومور سینه همسرش اتفاق افتاد.

دستگیری مایکل مدسن، بازیگر هالیوودی به خاطر ورود بدون اجازه به ملک

مایکل مدسن پس از مرگ پسرش به لس انجلس تایمز گفت:‌ «شوکه‌ام. همین چند روز پیش با او حرف زدم. هیچ نشانی از افسردگی در او ندیدم. آخرین پیامش به من این بود: «دوستت دارم بابا». واقعا غم‌انگیز است.»

مدسن پس از مرگ پسرش درخواست داد تا تحقیقات نظامی کاملی صورت گیرد. او تصور می‌کند که افسران از اینکه هادسن به دنبال درمان بود او را خجالت‌زده می‌کردند و این موضوع باعث شد که او از کمک گرفتن برای درمان مسائل مربوط به سلامت روان که با خود حمل می‌کرد باز بماند.

مایکل مدسن در سال ۲۰۱۹ نیز برای برخورد ماشین لندرورش با تیر برق توسط پلیس دستگیر شد و از نقش ۱۰۰ هزار دلاری اش در فیلم اعترافات یک قاتل سریالی (Confessions of a serial killer) کنار گذاشته شد. او بار دیگر در سال ۲۰۱۲ نیز برای رانندگی در مستی دستگیر و مجبور به حضور در جلسات الکلی های گمنام (AA) شد.

منبع: روزیاتو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس