کد خبر 1345306
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۱
ایرانی‌ها حریف سرسخت برای ستاره ارمنی

فرنگی‌کار المپیکی ارمنستان گفت: حریفان ایرانی که در وزن من هستند را می‌شناسم و وقتی قرعه من با آنها باشد می‌دانم مسابقه سختی در پیش خواهد بود.

به گزارش مشرق، آرمن میلیکیان درباره مسابقات کشتی فرنگی جام تختی، عنوان کرد: مسابقات سطح فنی خوبی داشت و من برای نخستین بار بود که در وزن ۶۳ کیلو مسابقه دادم چون قبلا در ۶۰ کیلو رقابت می‌کردم.

وی درباره حضورش در المپیک و رقابتی که با نجاتی داشت، خاطرنشان کرد: در المپیک توکیو کشتی اول را با نجاتی داشتم که مبارزه بسیار خوبی بود اما در این کشتی خیلی اذیت شدم و همه انرژی‌ام از بین رفت به همین دلیل نتوانستم ریکاوری کنم و برای مسابقه با اوکراین به مشکل برخوردم. شاید اگر در مسابقه اول با نجاتی روبه‌رو نمی‌شدم شرایط به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.

دارنده مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان درباره حضور عبدولی و ساروی در سالن، یادآور شد: ما ارتباط خصوصی و نزدیکی نداریم اما همدیگر را می‌شناسیم و ارتباطات ورزشی است. باتوجه به اینکه این ورزشکاران در جهان لیدر هستند، بچه‌ها دوست داشتند با آنها کشتی بگیرند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه چقدر از کشتی‌گیران ایران شناخت داری و وقتی قرعه شما با آنهاست چه دیدگاهی داری، گفت: حریفان ایرانی که در وزن من هستند را می شناسم، کشتی‌هایشان را دنبال می‌کنم و در مسابقات جهانی که با هم روبه‌رو می‌شویم منتظر کشتی‌های سختی هستم.

میلیکیان درباره مبارزه در مسابقات قهرمانی اروپا و اینکه آیا قصد شرکت در المپیک پاریس را داری، خاطرنشان کرد: برای همه کشتی‌گیران و ورزشکاران هدفی که آرزو دارند حضور در المپیک است. من هم خودم را برای المپیک آماده می‌کنم اما مسابقات قهرمانی اروپا و جهانی به نوعی رقابت برای آماده‌سازی من هستند تا بتوانم در المپیک ۲۰۲۴ شرکت کرده و مدال بگیرم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس