کد خبر 1345196
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۷
یک هیأت بلندپایه حماس با سید حسن نصرالله دیدار کرد

یک هیأت بلندپایه از جنبش حماس عصر شنبه با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان دیدار کرد.

به گزارش مشرق از پایگاه خبری "العهد" لبنان، ریاست هیأت حماس در این دیدار را صالح العاروری نایب رئیس دفتر سیاسی این جنبش برعهده داشته است.

براساس این گزارش، دو طرف در این دیدار در مورد آخرین تحولات فلسطین به ویژه تنش و درگیری‌های اخیر در محله الشیخ جراح و چشم‌انداز نبرد میان محور مقاومت و دشمن صهیونیستی گفتگو کردند.

در هفته‌های اخیر برگزاری تظاهرات گسترده در مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی، یکی از آشفته‌ترین دوره‌ها را به ویژه در کرانه باختری برای اسرائیل رقم زده است. نکته اینجاست که روز به روز بر میزان مخالفت‌ها با رژیم صهیونیستی افزوده می‌شود و همزمان گرایش مردم به مقاومت و حمایت از مبارزان فلسطینی در سراسر سرزمین‌های اشغالی رو به افزایش است.

 تنش در محله «شیخ جراح بیت‌المقدس شرقی» که منجر به تشدید تنش خونین در ماه مه ۲۰۲۱ شد؛ تظاهرات هفتگی که از ماه‌ها قبل در روستاها در نزدیکی نابلس برگزار می‌شود و آخرین درگیری‌هایی که چندی قبل در روستای «برقع» رخ داد، همگی نشان داده‌اند که فلسطینی‌ها در کرانه باختری به سرپیچی از اشغالگری نظامی غیرانسانی و غیرقانونی اسرائیل و مقاومت در برابر این رژیم ادامه می‌دهند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    0 0
    با خیرهایی از برجام - خیلی خوشحالن دارد به شون پول بیشتری می رسد!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس