رئیس سازمان خصوصی‌سازی: صفحه لوازم آرایشی بیش از یک باشگاه درآمد دارد/صداوسیما کاسه گدایی به دست استقلال و پرسپولیس داد

رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: باعث خجالت است در آمد استوری یک صفحه لوازم آرایشی در فضای مجازی از در آمد یک باشگاه بیشتر است.

به گزارش مشرق، حسین قربان‌زاده در جلسه با پیشکسوتان و مدیران باشگاه استقلال اظهار داشت: اتفاقی که قرار است بیفتد این است که فرایند مدیریت این دو باشگاه با واگذاری آغاز می شود، از این اتفاق هم هوادار و هم باشگاه سود خواهند برد.کاملا قاطع میگویم که ۱۵ اسفند این اتفاق شروع می شود، متاسفانه این دو باشگاه حیاط خلوت دولت ها در سالیان گذشته بودند. هفته گذشته برای اولین بار صورت های مالی دو باشگاه مشخص شد و آنجا معلوم شد که چه بر سر این دو باشگاه آمده است. عقد قرارداد و لغو قرارداد اسپانسرها باعث شده که پرونده های قضایی برای این باشگاه ها تشکیل شود.

وی با اشاره به بدهی‌های خارجی باشگاه استقلال گفت: یک میلیون و سیصد و پنجاه و نه هزار دلار برای استراماچونی، پانصد و هفتاد و هشت هزار دلار برای میلیچ،صد و سیزده هزار دلار برای پادووانی و به همین میزان برای یک خارجی دیگر حسابرسی شده است. وقتی ناظر باشگاه و سهامدارش هوادار باشد دیگر خبری از این مدل قراردادها نیست.جالب است برخی کارهای مالی در این باشگاه که مربوط به ۲۰ سال پیش است ثبت نشده! الان ۳۵۰ میلیارد تومان مشارکت در افزایش سرمایه اتفاق می افتد.ما شرکتی نداریم که اینقدر افزایش سرمایه داشته باشد. باعث خجالت است در آمد استوری یک صفحه لوازم آرایشی در فضای مجازی از در آمد یک باشگاه بیشتر است. متاسفانه کاسه گدایی را سازمان صدا و سیما به دو باشگاه داده است.اگر حق این باشگاه ها را بدهید آجورلو و درویش به این شرایط نمی افتادند.

رئیس سازمان خصوصی سازی تصریح کرد:  سرمایه ثبتی استقلال ۷۱۹ میلیارد و پرسپولیس ۷۰۱ میلیارد تومان است. در ۵۰ درصد این رقم قرار است مردم مشارکت کنند. سقفی هم بین ۱۸۰ هزار تومان تا ۲۰۰ هزار تومان است،هر کسی هم بخواهد میتواند از ۱۵ اسفند سهام بخرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس