به گزارش مشرق، حسن عابدینی کارشناس مسائل سیاسی در توییتر نوشت: ‏

ارتش های دست آموز امریکا در عراق ، افغانستان و اکراین با اندک بحرانی فروپاشیدند.

ارتش امریکا هم هنوز در آزمون قرار نگرفته وگرنه ممکنه ببر کاغذی از آب دراید.‌عین الاسد و گلوبال هاوک البته این را نشان داد.

وقتی ارتش‌های دست‌آموز آمریکا با اندکی بحران یک به یک فروپاشیدند

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    6 0
    آمریکایی های مظلوم کش زورشون به یمن مظلوم، فلسطین مظلوم و ... فقط میرسه. حقیر کثافت رو چه به قلدری کردن
  • ايراني US ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    2 6
    حمله از هوا وزمين و دريا و تمام مرزها اندك بحرانه؟ كدوم كشوري سراغ داريد همچين حمله اي بهش انجام شده باشه مشرق وات دع فاز فازت چس خداييييي شما خوبين خون ملت و تو كاسه كردين بگيد ما ميتونيم هزاران كشته هم رو دست ملت گذاشتين
    • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
      0 0
      نگرفتی دوست عزیز، بحث اینجاست که امنیت کشور خریدنی نیست، مثلا نمیشه به آمریکا بگی بیا بهت پول بدیم و تو هم از ما دفاع کن، چون هم پولت رو میگیره و هم موقع جنگ فرار میکنه و میره.
  • IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    1 0
    ظاهرا بخش مهمی از ماجرای جنگ این هست(کرم ریختن آمریکا در مسلح کردن مرز اوکراین و روسیه به سلاح های پیشرفته): ۳۰ آبان ۱۴۰۰: «سخنگوی وزارت خارجه روسیه در سخنانی از کشور‌های عضو پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) خواست ارسال سلاح به اوکراین و فعالیت‌های تحریک‌آمیز در مرز روسیه را متوقف کنند. راه‌ حل بحران کنونی تنها این است که ناتو باید فعالیت تحریک‌آمیز خود را در نزدیکی مرز‌های ما و همچنین باید گسترش و توسعه زیرساخت‌های سیاسی و نظامی خود را در نزدیکی مرزهایمان متوقف کند.»
  • IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    1 0
    ظاهرا بخش مهمی از ماجرای جنگ این هست(کرم ریختن آمریکا در مسلح کردن مرز اوکراین و روسیه به سلاح های پیشرفته): ۳۰ آبان ۱۴۰۰: «سخنگوی وزارت خارجه روسیه در سخنانی از کشور‌های عضو پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) خواست ارسال سلاح به اوکراین و فعالیت‌های تحریک‌آمیز در مرز روسیه را متوقف کنند. راه‌ حل بحران کنونی تنها این است که ناتو باید فعالیت تحریک‌آمیز خود را در نزدیکی مرز‌های ما و همچنین باید گسترش و توسعه زیرساخت‌های سیاسی و نظامی خود را در نزدیکی مرزهایمان متوقف کند.آمریکا و متحدانش باید از تمرکز نظامی در مرز‌های روسیه دست بردارند و همچنین کشور‌های ناتو باید از تامین تسلیحات مدرن اوکراین و تشویق این کشور به انجام اقدامات دیوانه وار خودداری کنند.»
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    1 0
    پایان دوران آمریکا و غرب وحشی! آیا روسیه که در این سی سال اصلا مانند آمریکا مردم کشی نکرده (آمریکا در یمن و عراق و افغانستان و ...) همچون جنگ جهانی دوم، هیتلر جدید(آمریکا) را زمینگیر و نابود میکند؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس