کد خبر 1344471
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
نظامیان روس به شمال کی‌یف رسیدند

همزمان با شنیده شدن صدای انفجار و تیراندازی در شمال کی یف، دولت اوکراین از شهروندان پایتخت خواست در برابر نیروهای روس که وارد کی یف می شوند، مقاومت کنند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری فرانسه، با ورود نظامیان روسیه به کی‌یف و افزایش صدای انفجار و تیراندازی، وزارت دفاع اوکراین در صحفه فیس بوک خود از غیرنظامیان خواست تا با ساختن کوکتل مولوتف مانع هجوم دشمن به شهر شوند و همچنین درباره تحرکات نیروهای روس به این وزارت خانه اطلاع دهند.

ببینید:

فیلم/ حرکت ستون‌های جدید نظامی روسیه از کریمه

فیلم/ هجوم مردم به ایستگاه راه آهن کی‌یف

فیلم/ مین‌گذاری ساحل اودسا توسط ارتش اوکراین

بنابراین گزارش، نیروهای روسیه از روز پنجشنبه با یگان بالگردی، وارد فرودگاه شهر «اوبولونسکی» در حومه شمالی کی یف شدند و در حال پیشروی به سمت پایتخت هستند.

بیشتر بخوانید:

انگلیس: روسیه به دنبال حمله به همه اوکراین است

پیش‌بینی اوکراین از زمان حمله روسیه به کی‌یف

مقامات اوکراینی پیشتر پیش بینی کرده بودند که ارتش روسیه امروز به کی یف حمله می‌کند. از سوی دیگر، خبرگزاری اسپوتنیک از شنیده شدن صدای تیراندازی در محل استقرار ساختمان‌های دولتی کی یف خبر داد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    13 0
    این جنگ با قطع نظر از آثار مخربی که دارد و قطعا محکوم است اما برای ما خیر است تا حداقل برخی از داخلی ها بفهمند که دنیای فردا دنیای موشک است نه گفتمان.
  • IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    1 0
    ممد نبودی ببینی غرب به اوکراین چکار کرد آمریکا به اکراین چکار کرد
  • DE ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    0 0
    وزارت دفاع اوکراین در صحفه فیس بوک خود از غیرنظامیان خواست تا با ساختن کوکتل مولوتف مانع هجوم دشمن به شهر شوند تا با کمک ناتو و امریکا باز قراضه های اون چند هزار کلاهک اتمی و جنگده های غولپیکر و تمام موشکهای قاره پیمایی که به دستور ناتو و امریکا در اوکراین از بین بردند و بتن ریزی کردند را به هم مونتاژ کنند و با روس بجنگند. زیرا مثل اینکه دوران موشک هنو تِموم نیَ .تازه بدتر بیسه. روس ولی نامردی کرد یه ۱۰۰ سالی زودتر حمله کرد. گفتم به پوتین اعتماد نکنید. قول و تضمین فقط قول جان کریه ولاغیر. والا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس