کد خبر 1344433
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
با بنا پدرکشتگی ندارم

فرنگی‌کار سابق کشورمان گفت: با بنا پدرکشتگی نداریم، او مربی‌مان است و احترامش را داریم.

به گزارش مشرق، در حاشیه مسابقات کشتی فرنگی جام تختی، سعید عبدولی دارنده برنز المپیک و طلای جهان در سالن مسابقات حاضر شد.

وی در ابتدا بدون صحبت با محمد بنا به جایگاه ویژه رفت و بعد از حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی با او دقایقی خوش و بش کرد. بعد از گذشت مدتی بالاخره او و محمد بنا با هم گپ و گفتی داشتند و آشتی کردند.

عبدولی در حاشیه این مسابقات، در خصوص آشتی با بنا و اینکه همراه با پسرش در سالن حضور داشت، عنوان کرد: پسرم برای سلام احوالپرسی رفت، من هم رفتم که تنها نباشد. می‌خواست به محمد بنا سلام کند، گفت نکند جواب سلامم را ندهد که گفتم نه برو. بعد که او برای سلام کردن جلو رفت، من و محمد بنا هم احوالپرسی کردیم و چیز خاصی به هم نگفتیم.

وی در مورد دلیل مصاحبه‎‌هایش علیه محمد بنا، گفت: ما با هم مشکل خاصی نداریم. بحث این بود که انتخابی به درستی برگزار شود، پدرکشتگی که ندارم، مربی‌مان است و احترامش را داریم. چند سال هم بگذرد از این احترام کم نمی‌شود. او همیشه می‌گوید اینها بچه‌هایم هستند.

دارنده مدال برنز بازی‌های المپیک در خصوص برنامه‌های آینده‌اش، تصریح کرد: برنامه خاصی ندارم، من اصلا کشتی‌گیر نیستم، به کجا برگردم؟ به مربیگری هم علاقه ندارم.

عبدولی ضمن خوشامدگویی به همه میهمانانی که از سراسر کشور به اهواز آمده‌اند در خصوص جام تختی، گفت: مسابقات روز اول را زیاد نگاه نکردم چون تا ۴ صبح سر زمین کشاورزی بودم. کشتی‌هایی که در سالن دیدم خوب بود. دو سه کشتی‌گیر خوب بودند، شرایط کشتی خوب شده و از نظر فنی تعدادی آمده‌اند که جای امیدواری هست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس