تیراندازی نمایه - کراپ‌شده

دبیر شورای امنیت کشور با تاکید بر ضرورت حمایت های جدی و قانونی از ماموران وظیفه شناس در مقابله با عناصر مخل امنیت داخلی کشور، گفت: به شورای تامین استان خوزستان ابلاغ شد تا با مجرمان مسلح برخورد شود.

به گزارش مشرق، سید مجید میراحمدی دبیر شورای امنیت کشور با تاکید بر ضرورت حمایت های جدی و قانونی از ماموران وظیفه شناس در مقابله با عناصر مخل امنیت داخلی کشور، گفت: به شورای تامین استان خوزستان ابلاغ شد تا با مجرمان مسلح قاطعانه برخورد شود.

بیشتر بخوانید:

"پلیس"؛ هدف رگبار مجرمان خشن/ یتیمان روحانی در حسرت آبان ۹۸

میراحمدی با اشاره به شهادت یک جوان بسیجی از سوی مجرمان مسلح ناشناس در استان خوزستان، افزود: با برهم زنندگان امنیت داخلی برخورد جدی صورت می گیرد. 

وی اظهار کرد: با هدف حفظ امنیت کامل شهروندان و حمایت جدی تر از مدافعان امنیت کشور، به شورای تامین استان خوزستان ابلاغ شد با مجرمان و سارقان مسلح و به کارگیرندگان سلاح های گرم غیرمجاز که موجبات برهم ریختن آرامش شهروندان عزیز کشور می شوند؛ با شدت هر چه تمام‌تر برخورد شود.

میراحمدی ادامه داد: از دستگاه قضائی نیز درخواست شده است مجرمان مسلح خطرناک پس از دستگیری تا زمان برگزاری دادگاه صالحه و صدور احکام مشخص و بازدارنده، تحت هیچ شرایطی با قید وثیقه آزاد نشوند.

وی اضافه کرد: تمام تلاش بر این است که از ماموران وظیفه شناس اعم از نیروهای خدوم انتظامی، بسیجیان و سربازان گمنام امام زمان(عج) در انجام ماموریت ها و مقابله با مجرمان، حمایت های کامل قانونی صورت گیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    7 0
    راست میگین توی مراسمات عزا وعروسی شناسایی شون کنید بعد بریزید اسلحه هاشون بگیرید اصلا
    • ارتش سرخ آسیا IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
      0 0
      کاربر محترم، تیراندازی در مراسمات عشایری و طایفه ای موضوعش با شرارت خیلی فرق میکنه، حالا ممکنه یه عده تو بعضی مراسمات خاص خودشونو اینجوری نشون بدن ولی در کل اینجوری نیست، موضوع اصلی این گزارش مربوط به شرارت و زورگیری و نا امنی خیابانی و تجاوز به عنفه.
    • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
      0 0
      آره واقعا دیروز تو خیابون ما عروسی بود یه چیزی مثل میدون تیر ساعت ۱۱:۳۰شب تیر میخورد رو شاب خونه ما لرزه به جون آدم میوفتاد،عروسی و عزا تو خوزستان مثل میدون تیر هست.
  • تک سوار DE ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    8 6
    بازم می گید طرح صیانت نباید اجرا بشه؟ تا کی جوانان کشور باید بابت ولنگاری فرهنگی خون بدن؟ حالم از بی ناموس های سگ صفت بهم می خوره. ممنون می شم مشابه شهادت مامور نیروی انتظامی این مورد رو هم یک هفته پوشش بدید. از خانواده شهید مصاحبه بگیرید. ماجرای اتفاق افتاده رو با جزئیات بیان کنید. با سینماگرانی که تولیداتی مثل گشت ارشاد رو ساختن مصاحبه بکنید و بگید فکر می کنید باتوجه به تشویق ذهنی به جنایت در فیلم هاتون چطور باید با این موضوع برخورد بشه؟ ترو به خدا نزارید خونش هدر بره
    • حاجی IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
      1 3
      کنترل اینترنت چه ربطی به این حرفها داره ملنگ عده ای به اسم این طرح میخوان مردم رو تو گذشته نگهدارن که خودشون بچاپن و بقاپن
    • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
      0 0
      هنوز اینترنت در ایران به شکل کامل قانونی نیست و قاونو درستی در مورد آن نیست آن وقت تو از چیزهای زرد حرف می زنی
  • فرزاد IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    2 1
    با کسانی که امنیت ملت را به هم میزنند وبا مامورین انتظامی وبسیجیان ونیروهای امنیتی درگیر میشوند با قاطعیت هرچه تمامتر برخوررد شود ملت ایران اسلامی باهمه وجود پشتیبان این نیروهای جان برکف بوده وخواهند بود.
  • عباس IR ۰۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    0 2
    سلام واقعا برای داشتن چنین مسئولینی باید ماتم بگیریم
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    2 0
    از خانه ما روز روشن در اهواز دزدی کردند وکاو صندوق حاوی طلاهای یک فامیل را بردند بعداز دوسال دزد در دزدی دیگری دستگیر شد و به دزدی از خانه ما اعتراف کرد ولی یک سال از دستگیری او گذشته نه دادگاهی برایش تشکیل شده ونه خبری از طلاها .
  • DE ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    0 0
    با هدف حفظ امنیت کامل شهروندان و حمایت جدی تر از مدافعان امنیت کشور، به شورای تامین استان خوزستان ابلاغ شد با مجرمان و سارقان مسلح و به کارگیرندگان سلاح های گرم غیرمجاز ( سلاح سارقان هم باید مجاز باشد و مجوز دزدی مسلحانه داشته باشند) که موجبات برهم ریختن آرامش شهروندان عزیز کشور می شوند( اگر مجرمی سلاح گرم غیر مجاز داشت و موجب بر هم ریختن آرامش نشد و یواشکی دزدید مهم نیست ) به شدت هر چه تمام‌تر برخورد شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس