کد خبر 1343742
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۳
اعتراض معاون استقلال به بیانیه نظام وظیفه/ فتاحی: درمورد مرادمند و یزدانی طبق قانون حرکت می‌کنیم

معاون اجرایی باشگاه استقلال گفت: اصلی‌ترین مشکل این است که سازمان نظام وظیفه قبل از بازی ما با فجرسپاسی بیانیه داد.

به گزارش مشرق، سعید فتاحی پس از برتری یک بر صفر استقلال مقابل فجرسپاسی در مورد آخرین وضعیت اعزام به خدمت سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند و اینکه سازمان نظام‌ وظیفه امروز اعلام کرد آنها باید به خدمت بروند، ا ظهار داشت:  از بازیکنان و کادر فنی تیم‌مان بابت برد مقابل فجرسپاسی تشکر ویژه کرده و این پیروزی را به هواداران خوب استقلال تبریک می‌گویم. امروز بعدازظهر نظام وظیفه بیانیه داد. اصلی‌ترین مشکل هم همین است. چرا امروز بعدازظهر این کار را انجام داد. اگر قرار بود این دو بازیکن سرباز باشند، چرا از قبل این موضوع را نگفتند و قبل از دیدار ما با فجر این بیانیه را دادند.

بیشتر بخوانید:
 

اطلاعیه سازمان نظام وظیفه درباره دو مدافع استقلال

وی افزود: حتماً شائبه‌هایی وجود دارد. استقلال طبق قانون از تمام ظرفیت‌های قانونی استفاده کرده و برای استفاده از بازیکنان سرباز خود هم درخواست داده است. سیاوش یزدانی بازیکن ملی‌پوش ما است که هشتم اسفند ۳۰ سالش تمام می‌شود. چگونه یکم اسفند برای این بازیکن تاریخ اعزام به خدمت زده‌اند؟ همه می‌دانند مرادمند در اردوی تیم ملی بوده و طبق قانون بازیکنی که در سطح ملی باشد تا ۳۰ سالگی می‌تواند بازی کند، چرا مرادمند نمی‌تواند برای استقلال بازی کند؟ فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش در مورد مرادمند نامه دادند نباید این سؤالات را از ما بپرسید بلکه باید از مسئولان نظام وظیفه سؤال کنید.

معاون اجرایی باشگاه استقلال در مورد اینکه سمیعی(معاون حقوقی استقلال) مدعی شده باید وضعیت سربازی برخی بازیکنان دیگر در لیگ برتر هم بررسی شود، عنوان کرد: اگر من بخواهم بگویم کدام تیم بازیکن سرباز دارد یا ندارد به این دلیل است که سال‌ها در سازمان لیگ بوده‌ام و چنین مواردی را می‌دانم. نمی‌گویم سایر تیم‌ها تخلف کرده‌اند بلکه از ظرفیت قانونی استفاده کرده‌اند. همان کاری که باشگاه استقلال می‌خواهد انجام دهد. نه تنها در بحث سربازها در ابتدای لیگ مسائلی مثل تبلیغات محیطی، جذب بازیکنان خارجی و ... سعی کردیم بر مدار قانون پیش برویم. خدا را شکر تاکنون این کار را انجام داده و خدا هم کمک می‌کند که از این پس طبق قانون پیش برویم.

وی در خصوص اینکه آیا مرادمند و یزدانی قطعی باید به سربازی بروند یا همچنان جای امیدواری برای ماندن آنها در استقلال وجود دارد، گفت: باشگاه همچنان تلاش خود را انجام می‌دهد حدود یک ماه است تلاش و نامه‌نگاری کرده‌ایم و هرچه لازم بوده انجام داده‌ایم اما متأسفانه تاکنون به نتیجه نرسیده‌ایم. قطعاً باشگاه از ظرفیت‌های قانونی استفاده خواهد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    5 4
    درست نمیشه چون مافیای لنگی همه جا ریشه دوانده
    • IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
      0 1
      اينقد بسوز كه بتركي

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس