بازدید جانشین ستاد کل نیروهای مسلح از جزایر نازعات خلیج فارس

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح با حضور در جزایر نازعات خلیج فارس، ضمن بازدید از بخش های رزمی - عملیاتی مختلف، میزان آمادگی و توان رزم عملیاتی یگان های نیروی دریایی سپاه را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش مشرق، امیر عزیز نصیرزاده جانشین ستاد کل نیروهای مسلح به همراه برخی معاونین ستاد کل نیروهای مسلح، فرماندهان و کارشناسان با حضور در مناطق دریایی و جزایر نازعات خلیج فارس، از قسمت‌های مختلف رزمی، عملیاتی و پشتیبانی یگان های نیروی دریایی سپاه در جنوب کشور بازدید و آمادگی و توان رزمی - عملیاتی این یگان‌ها را مورد ارزیابی قرار دادند.

امیر نصیرزاده در ادامه به منظور بررسی میزان آمادگی و توان رزمی رزمندگان مستقر در جزایر تنب بزرگ، کوچک و بوموسی، در این جزایر حضور یافتند و از بخش‌های شناوری، موشکی، پهپادی، جنگالی و قرارگاه‌های ناویان در جزایر بازدید کرد.

وی در ادامه با حضور میدانی در جمع رزمندگان دریادل و سربازان دلیر نیروی دریایی سپاه در جزایر نازعات، با عرض خدا قوت و خسته نباشید به آنها، بر انجام صحیح و سریع مأموریت‌های محوله برای بالا بردن توان دفاعی تأکید کرد.

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح همچنین طی گفتگویی با مثبت ارزیابی نمودن تلاش‌های تحسین برانگیز رزمندگان و فرماندهان نیروی دریایی سپاه در حراست و صیانت از حریم منابع و منافع ملت عزیر ایران اسلامی گفت: آنچه امروز در این سفر و بازدید میدانی موجب خرسندی و رضایتمندی ما قرار گرفت مشاهده جمع کثیری از چهره‌های جوان، افسران تازه نفس و آماده، مصصم با روحیه جهادی، انقلابی و سلحشوری است که با توکل بر خداوند متعال محکم، با صلابت و هوشیاری کامل برای دفاع از میهن اسلامی در این جزایر مقاوم و ایستاده‌اند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    1 3
    از کی ستاد کل واسه جزایر ایران اسمم انتخاب میکنه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس