کد خبر 1343457
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸
شورولت کلرادو 750 اسب بخاری شد

این کلرادو به روز شده، دارای قطعات قوی‌تری برای جعبه‌دنده، جعبه انتقال و میل‌های محرک برای کنترل نیروی اضافی است.

به گزارش مشرق، شرکت مهندسی خودروی ویژه (SVE) اکنون نسخه بسیار قوی‌تری از این کامیون با قابلیت تریل ارائه کرده است؛ مدل Xtreme Off Road این شرکت دارای ۷۵۰ اسب بخار قدرت  و ۸۱۴ نیوتن متر گشتاور است  که به یک موتور ۵.۳ لیتری V۸ سوپرشارژ ارتقا یافته است.

کلرادو ZR۲ از شورولت با موتور ۳.۶ لیتری V۶ با ۳۰۸ اسب بخار قدرت یا ۲.۸ لیتری چهار سیلندر توربودیزل با قدرت ۱۸۱ اسب بخار در دسترس است، این بدان معناست که Xtreme Off Road SVE حدود ۲.۴ برابر بیشتر از قدرتمندترین موتور استوک قدرت دارد؛ علاوه بر ارتقاء موتور بزرگ، SVE یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک جدید دارد.

شورولت کلرادو ۷۵۰ اسب بخاری شد +عکس

SVE همچنین دارای یک اگزوز سفارشی از جنس استیل ضد زنگ با روکش مشکی صیقلی است. ترمزهای جلو ارتقا یافته دارای روتورهای شیاردار ۱۳.۶ اینچی با کالیپرهای قرمز و شش پیستونی هستند که نشان Xtreme را بر روی آن‌ها نشان می‌دهد.

برای جابجایی در زمین‌های ناهموار، Xtreme Off Road دارای سیستم تعلیق چهار اینچی و میله‌های کشش سنگین است؛ این پیکاپ بر روی چرخ‌های ۱۸ اینچی با لاستیک‌های Nitto Recon Grappler در اطراف آن‌ها سوار می‌شود.

 در داخل، تغییرات بسیار جزئی است. لوگوی Xtreme بر روی تکیه گاه‌ها و تشک‌های زمین ظاهر می‌شود. خریدار می‌تواند تریم صندلی سفارشی را به عنوان یک گزینه مشخص کند؛ SVE تنها قصد دارد ۵۰ واحد از Xtreme Off Road بسازد. قیمت آن‌ها از ۸۵ هزار دلار شروع می‌شود، اما یک خریدار همچنین باید کامیون کلرادو ZR۲ Crew Cab Short Box را به عنوان وسیله نقلیه اهدا کننده تهیه کند.

شورولت کلرادو ۷۵۰ اسب بخاری شد +عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس