به گزارش مشرق، کانال تلگرامی ایرانیک تی وی نوشت: شبکه آمریکایی MSNBC در واکنش به اقدام بایدن در مصادره 7 میلیاد دلار از اموال افغانستان به عنوان غرامت حادثه یازده سپتامبر، با همسر یکی از کشته شدگان این حادثه گفتگو کرد

"آندریا لبلنک" در این گفتگو اعلام کرد که مردم افغانستان نقشی در این حادثه نداشتند و غرامت باید از عربستان سعودی گرفته شود.

دانلود

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    7 0
    امریکا و غرب کارشون ضعیف کشی . در ضمن،امریکا و غرب،کاری به عربستان ندارن،چون خدمات بی نظیر بهشون داده ..! (هر چند مدت یک بار،جنگندهاش و سلاح کهنه رو میفرسته یک پکیج نو از دوباره میخرن از امریکا غرب!(به لطف نفت و متاسفانه کعبه که باید سرزمین مستقل باشه و بدست مسلمان اداره بشه! توسط یک کشور وحشی کنترول و پول حاصل از ان خرج فساد و فحشاء جهان میشود) علاوه بر تامین نفت امریکا و غرب و ایستگاه و مرکز طراح پرورشگاه انواع تروریست ها در منطقه و . ..)
  • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    6 0
    این خصلت آمریکایی دزدچیزجدیدی نیست ودرموردایران هم همینکارراکردندوسرمایه ایران دربانکهای آمریکاراغارت کردندوقتی کاربه رشوه دادن عربستان هم به آمریکاباشه همین میشه که چشمان آمرکایهابسته شده وپول افغانستان رابه راحتی غارت می کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس