نایب رئیس مجلس شورای اسلامی

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بنده شاهد بودم که شخص رئیس مجلس حداقل ۱۰ جلسه برای بررسی کارشناسی طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی برگزار کرد.

به گزارش مشرق، غلامرضا نوری قزلجه در جلسه علنی عصر امروز (سه‌شنبه سوم اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری، گفت: رضا تقی‌پور، رئیس کمیسیون مشترک طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی صبح امروز در مجلس بنده را به‌ عدم آشنایی با حد و حدود قانونی محکوم کرد.

وی بیان کرد: بنده حد و حدودم را از رأی مردم دارم و در اعمال این حق کوتاه نمی‌آیم. علاوه بر این، تقی‌پور بنده را متهم کرد که در جلسات این کمیسیون حضور نداشتم، در حالی که بنده در هیچ کدام از جلسات رسمی کمیسیون مشترک طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی غایب نبودم و فقط در دو جلسه غیر رسمی اخیر غایب بودم.

نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین بنده را به دیکتاتوری مدرن متهم کردند که باید بگویم شما دیکتاتور هستید که در ۱۰ دقیقه چنین طرح مهمی را تصویب می‌کنید یا ما که می‌گوییم طبق قانون باید عمل کرد؟ گفتید ما مجلس را به توپ بسته‌ایم در حالی که شما با تصویب ۱۰ دقیقه‌ای طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی مجلس را به توپ بستید، روی اعصاب و روان جامعه راه می‌روید و مجلس را در جامعه از محبوبیت می‌اندازید.

نوری قزلجه اظهار کرد:حتی یک جلسه یک‌ ساعته برای شنیدن نظرات کارشناسان نگذاشتند و مصوبه امروز کمیسیون مشترک طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی مراحل قانونی را طی نکرده است.

براساس این گزارش، علی نیکزاد که ریاست جلسه را بر عهده داشت، در پاسخ به اظهارات نماینده مجلس، گفت: اینکه در صحبت‌های‌ خود گفتید طرح مذکور در ۱۰ دقیقه تصویب شده، درست نیست.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنده شاهد بودم که شخص رئیس مجلس حداقل ۱۰ جلسه برای بررسی کارشناسی این طرح گذاشته است و کمیسیون مشترک طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی هم برای بررسی این طرح نزدیک به ۵۰ جلسه تشکیل داده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    0 0
    اینها دنبال هوچی‌گری هستند
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    0 0
    خب! بودجه را که سرنوشت یکسال کشور بهش گره خورده تصویب میکردید.. بعد سراغ بقیه طرحها میومدید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس