عمران خان این هفته به روسیه می رود

خبرها حاکی از سفر احتمالی نخست وزیر پاکستان به مسکو آن هم در شرایطی است که غربی ها مدعی قریب الوقوع بودن حمله روسیه به اوکراین هستند.

به گزارش مشرق، منابع دیپلماتیک به خبرگزاری ایتارتاس گفته اند که عمران خان نخست وزیر پاکستان قرار است در بازه زمانی ۲۳ تا ۲۴ فوریه (چهارم و پنجم اسفند)، سفری به مسکو داشته باشد.

دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین هم تدارک مقدمات سفر عمران خان را تائید کرده اما درباره تاریخ احتمالی آن حرفی نزده است.

سفر عمران خان به روسیه اگر ظرف چند روز آینده اتفاق بیفتد، ادعای غربی ها از جمله انگلیس را مبنی بر مهیا شدن مسکو برای حمله به اوکراین در روزهای آغازین هفته آتی میلادی به چالش می کشد.

البته بعید نیست که آمریکا و شرکای ناتو با صحنه سازی و انجام اقدامات تحریک آمیز در شرق اوکراین به دنبال شعله ور کردن آتش جنگ باشند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    0 0
    پوتین بارها گفته ورود اولین نظامی ناتو به اوکراین بمعنای اعلام جنگ به روسیه خواهد بود و احتمال جنگ دور از عقل نیست چون حرف پوتین هم منظقی وهم عقلانی است همان حرفی که ایران به عراق گفته بود اگر داعش به 40 کیلومتری مرز ایران نزدیک شود ایران به عراق حمله خواهد الان ان داستان تکرار می شود چیز عجیبی رخ داده ؟!!!
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    0 0
    روسیه براحتی می تواند با سرنگونی دولت و نابودی ارتش اوکراین در صورت عدم تمکین ارتش اوکراین جنگ داخلی سوریه را در اوکراین تکرار کند
  • IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    0 0
    خارکف پایتخت اوکراین یا اوکراین شرقی باید بشود و این کشور به فدراسیون تبدیل گردد
  • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    0 0
    تنها راهکار برای روسها 1- تصرف کیف 2- در صورت ناتوانی گزینه 1 جدایی کامل بخش شرقی اوکراین از بخش غربی اوکراین است نه جدایی دونباس اینطوری باقی روسها در داخل خاک اوکراین در اقلیت واقع می شوند اما اگر منطقه دونباس هم در خاک اوکراین باقی بماند روسها در این کشور حایز اکثریت جمعیت می شوند استقلال دونباس سم مهملکی برای روسیه است و هرکس این پیشنهاد را می دهد علیه منافع روسیه دارد نظر می دهد روسیه باید شورشیان را در گام اول از کاخ ریاست جمهوری کیف بیرون باید بیندازد و در مرحله بعد دولت موقت در این کشور اعلام نماید بعد برگزاری انتخابات سالم از این کشور خارج شود
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    0 0
    بیست درصد قومیت اوکراین روس هستند و علاوه براین 45 درصد به زبان روسی حرف می زنند پس ارتش روسیه لازم نیست در روی زمین با ارتش اوکراین بجنگد و کافی است فقط پشتیبانی هوایی انجام دهد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس