پهپاد «حسان» ضعف اسرائیل و قدرت مقاومت را به نمایش گذاشت/ مصاحبه اختصاصی با نماینده پارلمان لبنان

نماینده فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان گفت: نفوذ پهپاد حزب‌الله به عمق اراضی اشغالی و بازگشت آن به لبنان پس از عملیات موفقیت‌آمیز شناسایی، ضعف‌های دشمن صهیونیستی را به نمایش گذاشت.

به گزارش مشرق، روز گذشته حزب‌الله در بیانیه‌ای اعلام کرد یک فروند پهپاد با نام «حسان» به مدت ۴۰ دقیقه در عمق ۷۰ کیلومتری شمال فلسطین اشغالی به پرواز درآمده و پس از انجام مأموریت خود با موفقیت به لبنان بازگشته است. رسانه‌ها و کارشناسان صهیونیست در این زمینه ارتش اسرائیل و نیروی هوایی آن را به شدت مورد انتقاد قرار داده و اعلام کردند آنها که در رهگیری یک پهپاد ناکام ماندند چگونه در جنگ آینده روزانه با سه هزار موشک مقابله خواهند کرد؟

نماینده فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان تصریح کرد: مقاومت از طریق این پهپاد «حسان» که در عمق ۷۰ کیلومتری وارد فلسطین اشغالی شد و مدت ۴۰ دقیقه در آسمان آن پرواز کرد، سطح بالایی از (توانمندی) خود را به نمایش گذاشت. رژیم صهیونیستی موفق به شناسایی و سرنگونی این پهپاد نشد و همین امر نشان دهنده سطح بالایی از عملکرد عملی و فنی و میدانی آن است. به ویژه اینکه این پهپاد هدایت پذیر بوده و هر دستوری را دریافت می‌کند.

این نماینده حزب الله در پارلمان لبنان افزود: بنابراین اگر مقاومت قصد داشت موضعی را مورد هدف قرار دهد این کار را می‌کرد و پهپاد را به سمت هدف خاصی هدایت می‌کرد به طوری که آنجا را بمباران یا منفجر کند. این اتفاق، تل آویو را ساعت‌ها در سردرگمی شدید قرار داد و ضعف‌های آن را به نمایش گذاشت و در مقابل فناوری‌های پیشرفته مقاومت را نشان داد که می‌تواند به مواضع دشمن نفوذ کرده و برتری خود را ثابت کند.

ولید سکریه در پاسخ به این سوال که آیا در روزهای آینده شاهد عملیات‌های دیگری از سوی مقاومت در  هدف قرار دادن فلسطین اشغالی خواهیم بود؟ گفت: اگر هرگونه درگیری بین مقاومت و رژیم صهیونیستی رخ دهد و این رژیم به لبنان تجاوز کند مقاومت پاسخ خواهد داد و مواضع دشمن صهیونیستی را مورد هدف قرار می‌دهد. آنچه امروز اتفاق افتاد یک پیام و تایید سخنان سید «حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله بود که اعلام کرد حزب الله پهپادهایی دارد که می‌تواند به دشمن صهیونیستی آسیب بزند، در حالی که دشمن توانایی آسیب رساندن به ما را ندارد.

وی درباره پروازهای جنون‌آمیز جنگنده‌های صهیونیستی و انجام حملات ساختگی در ارتفاع کم در آسمان لبنان اعلام کرد که مقاومت جایی را بمباران نکرده (مورد هدف قرار نداده است) بنابراین اسرائیل نیز این کار را نخواهد کرد، اما اگر تحرکی در این زمینه انجام دهد مقاومت پاسخ آن را خواهد داد. بعید است که اسرائیل اکنون وارد جنگ با حزب الله شود و تمام کاری که آنها انجام می‌دهند با هدف بالا بردن روحیه شهرک‌نشینان صهیونیست است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • نیما IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    1 0
    صهیونیست خوب صهیونیست مرده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس