کرونا نمایه

این روزها سویه اُمیکرون با شتاب زیادی در حال جولان در همه مناطق کشور است؛ به طوری که اکنون ۳۳۷ شهر کشور در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و آسمان کرونایی هیچ شهری در کشور آبی نیست!

به گزارش مشرق، این روزها کرونا با شکل و شمایل جدید خود با نام امیکرون در همه نقاط و مکانها یکه تازی می کند و سرک می کشد؛ حریف می طلبد و آماده قربانی گرفتن است!

بیشتر بخوانید:

افزایش شدید امیکرون در سایە بیخیالی مردم

شرایط کرونایی کشور حال و روز مطلوبی ندارد و آمار شهرهای در وضعیت قرمز قرار گرفته رشد صعودی دارد.

صدای آژیر قرمز کرونایی در ۳۳۷ شهربه صدا درآمد! +نقشه

بر اساس آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی کشور توسط مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت با گسترش سویه اُمیکرون در کشور و از سوی دیگر کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تعداد شهرهای با وضعیت قرمز در کشور از ۲۴۷ به ۳۳۷ شهر افزایش یافت. 

همچنان تاکید و توصیه بر این است که هموطنان در اسرع وقت نسبت به تکمیل واکسیناسیون خود و فرزندان شان و نیز تشدید رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام کنند. 

صدای آژیر قرمز کرونایی در ۳۳۷ شهربه صدا درآمد! +نقشه

بر این اساس اکنون ۳۳۷ شهر در وضعیت قرمز، ۶۴ شهر در وضعیت نارنجی و ۴۷ شهر در وضعیت زرد قرار دارند و هیچ شهر در وضعیت آبی در کشور وجود ندارد.

صدای آژیر قرمز کرونایی در ۳۳۷ شهربه صدا درآمد! +نقشه

دقت کنیم! اُمیکرون از آنچه فکر می‌کنیم به ما نزدیک تر است و تنها راه در امان ماندن از تهدیدهای جدی این ویروس هزار چهره، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و انجام کامل واکسیناسیون و تزریق دز سوم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس