کد خبر 1341357
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۰
فرونشست

فرونشست زمین، یک دستگاه کامیون میکسر بتن را کرمان بلعید.

به گزارش مشرق، محمدرسول جهانشاهی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: فرونشست زمین، یک دستگاه کامیون میکسر بتن را شامگاه جمعه در خیابان‌ سرباز شهر کرمان بلعید. این حادثه در کوچه ۲۶ خیابان سرباز رخ داد که پس از اطلاع به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یک تیم عملیاتی به منطقه اعزام شد و به سرعت ایمن سازی محل حادثه انجام شد. 

وی ادامه داد: خوشبختانه در این حادثه آسیب جانی نداشتیم و فقط یک دستگاه کامیون از نوع میکسر و یک دستگاه پراید آسیب دیدند، به این ترتیب که کامیون پس از فرو رفتن در زمان روی خودرو پراید سقوط کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان ادامه داد: خوشبختانه ساختمانی در این حادثه تخریب نشده و در میکسر بتن و خودرو پراید نیز کسی گیر نکرده بود.

وی عنوان کرد: حوادت اینچنینی را بیشتر در روزهای بارانی در شهر کرمان شاهد هستیم و خودروهای سنگین بیشتر دچار اینگونه حوادث می‌شوند.

جهانشاهی در ادامه به رانندگان توصیه کرد که در صورت عبور خودروهای سنگین جهت تخلیه بار و یا موارد اینچنینی، فاصله از حریم چاه‌های فاضلاب رعایت شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    2 7
    بزودی کل کره زمین همین میشود مشرق اینو یادگار داشته باش من مرده شما زنده فکر میکنید چرت میگم ولی هر پیام برا شما دادم با صداقت گفتم و از اعماق قلبم فقطخوب نمیتونم منظورم برسونم یک کلمه ازحرفهام تو این دو سال به بزرگی خدا دروغ و ریا نبوده مکنونات قلبی هست بزودی به حرفهام میرسید.
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    5 7
    کاش من را ببلعه دنیا راحت شه آمین
    • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
      10 8
      این آرزوی امروز ایرانیهای بدبخت شده است
    • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
      4 4
      ادکل، همچین اتفاقی برات بیوفته نمیمیری که، تن لشتو میبرن بیمارستان، کلی هزینه میزاری رو دست خونوادت، تا آخر عمرت هم بایت بهت رسیدگی کنن خونوادت، خودتو و بقیه بدبخت میشن اگه همچین اتفاقی بیوفته
  • IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    0 0
    من کرمانم رفتم خیابان سرباز و دیدم. عکس بالا اصلا ربطی نداره به چاله واقعی. یک چاله تقریبا دو متر در دو متر مثلا. عمقش کم بود و حدود یک متری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس