کد خبر 1341350
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۷
باشگاه استقلال: منتظر تائید تعویق سربازی یزدانی و مرادمند هستیم+تصاویر

باشگاه استقلال در خصوص اعزام سیاوش یزدانی و حسین مرادمند به خدمت سربازی توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش مشرق، باشگاه استقلال در خصوص اعزام سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند به خدمت مقدس سربازی، اطلاعیه‌ای صادر کرد که به شرح زیر است:

با سلام و احترام به هواداران بزرگ باشگاه استقلال و تبریک برد با ارزش امروز و آرزوی قهرمانی برای استقلال، در خصوص موضوع سربازی بازیکنان این تیم، آقایان سیاوش یزدانی و حسین مرادمند لازم به ذکر است که با توجه به درج تاریخ اول اسفند سال ۱۴۰۰ برای اعزام این دو بازیکن به خدمت مقدس سربازی، باشگاه استقلال پیگیر استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای تعویق اعزام این دو بازیکن عزیز بوده است. 

بیشتر بخوانید:

واکنش باشگاه استقلال به وضعیت سربازی ۲ ستاره‌اش

بر همین اساس نامه‌های مختلفی از جانب فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش به ارگان‌های مربوطه ارسال شده که همگی بر اساس رویه و روال قانونی بوده است. متاسفانه برخی افراد و جریان‌ها با خلاف گویی و اطلاعات نادرست درصدد تحت فشار قرار دادن و جلوگیری از یک اقدام قانونی هستند. 

اکنون با توجه به تاریخ اعلامی به سازمان لیگ، تمامی مکاتبات با نهادهای مربوطه انجام شده و باشگاه استقلال در انتظار تایید این مکاتبات و تعویق خدمت سربازی این دو بازیکن از طریق معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان نظام وظیفه نیروی انتظامی است. (برخی از این نامه‌ها به پیوست منتشر می‌شود)

اطلاعیه استقلال درمورد سربازی ۲ ستاره

اطلاعیه استقلال درمورد سربازی ۲ ستاره

طبق سوابق موجود در سالیان گذشته ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان نظام وظیفه نیروی انتظامی همواره با استفاده از ظرفیت‌های قانونی، حامی جامعه ورزش و باشگاه‌های ورزشی مختلف بوده است و بدیهی است که این بار نیز با اجرای نص صریح قانون که در آن راهکارهای کمک به ورزشکاران حرفه‌ای و ملی اندیشیده شده است، افرادی که عامدانه به دنبال نادیده گرفتن قانون و منافع باشگاه استقلال هستند را مایوس خواهد نمود.

منبع: سایت باشگاه استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • رضا IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    10 2
    خدا یا پارتی بازی تا کجا؟
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    9 2
    4 دقیقه بازی ملی میشن سرباز قهرمان؟؟؟؟ حالا یزدانی سرباز قهرمان، مرادوند رو با چه تبصره ای میخواین قالب کنید؟؟؟؟
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    9 2
    عدالت کیسه دیدنیه.......خدا جای حق نشسته.....سر مردم رو که شیره مالیدید، سر خدار رو که نمی تونید....... اندکی صبر، سحر نزدیک است
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    3 3
    این فقط درخواست هست . کجا موافقت شده ؟
  • پرسپولیس کل تاریخ فوتبال ایران IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    8 3
    کیسه تا خرخره تو لجنه تمام تیمای لیگ از کثافت کاریای فدراسیون آبی وکمیته عن ضباطی ..وبه قول مرحوم صادقیشون آپارتمان (دپارتمان)داوری به سود کیسه مطلع هستن ...امتیازات معیشتی اشتباهات داوری ..12 نفره بس نبود درخواست معافیت د ادن کدوم تیم بازیکن سرباز تو سالهای گذشته تعویق سربازی براش صادر شد شما عقب موندین ....امسال هم مانند سالهای گذشته بدجوری چوب خدا رو خواهین خورد///چون صدا نداره
    • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
      1 0
      برو بی ادب.
  • مهدی IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    8 1
    مرادمند از کی تا حالا شده بازیکن تیم ملی که ما خبر نداشتیم
  • آرش IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    0 1
    آخه این مسخره بازی تا کجا میخواد ادامه پیدا کنه؟؟!!یکی ۴ دقیقه بازی‌کردن شده سرباز قهرمان!!!!!اون یکی ۶ ماه قبل یکبار دعوت شده به تیم ملی شده بازیکن ملی!!!!خواهشا به این تبعیض ورود کرده نزارید عده ای بخاطر پول و پارتی آبروی نظام و سربازی رو ببرن...خواهش میکنم مشرق پیگیری کن. این دیگه عین تبعیضه و با هیچ یک از قوانین نظام وظیفه سازگار نیست.
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    0 1
    جالبه و عجیب....!
  • حامد IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    1 0
    لنگی های عزیز سربازی ترابی رو فراموش کردن
  • ایرانی ناامید IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    0 0
    سالهاست این پارتی بازیها دیده میشود.ولی بالاخره صبر مردم هم حدی دارد.به خاطر همین پارتی بازیها وزورگویی ها به مردم بیچاره.اکنون مردم به این نتیجه رسیده اند.که سربازی بی سربازی.
  • ناشناس IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    0 0
    زور نزن قهرمان نمیشوی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس