کد خبر 1341211
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰
ضرب وشتم داور دیدار ذوب‌آهن - پیکان در فولادشهر

یکی از تبعات شکست خانگی ذوب‌آهن مقابل پیکان برای داور این مسابقه کتک خوردن او در پایان بازی بود.

به گزارش مشرق، دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و پیکان در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر از ساعت ۱۵ امروز (جمعه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که میزبان این مسابقه در پایان با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد.

در پایان این بازی مهدی تارتار سرمربی ذوب‌آهن نیز به شدت از نحوه قضاوت کمیل غلامی داور مسابقه شکایت داشت، با این حال اتفاق تلخ‌تر زمانی رخ داد که داور مسابقه در راهروی منتهی به رختکن، مورد اهانت قرار گرفت.

علاوه بر اینکه کادر فنی تیم ذوب‌آهن در کنار زمین به داور شدیداً اعتراض کرد، در راهروی منتهی به رختکن نیز داور مسابقه با بطری آب کتک خورد که این مورد از چشم داود رفعتی ناظر بازی دور نماند و اتفاقی را که رخ داد، در گزارش خود به ثبت رساند. همچنین اعضای تیم ذوب‌آهن در راهروی منتهی به رختکن مشغول اعتراض بودند که در نهایت با فشار نیروهای یگان ویژه به رختکن رفتند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    2 1
    این تاتار چرا مقابل لنگیها مثل گاو ماده شل میشه تازه بعد از بازی هم بردشون را تبریک میگه حالا تو بقیه بازیها عربده کش میشه
  • IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    1 0
    مسوولین ذوب آهن بدانند که با بودن تارتار چیزی جز سقوط به دسته پایین تر در انتظارشان نیست حواشی که این بابا طی هفته اخیر(بیانیه) و بازی امروز بوجود آورد در شان باشگاه بزرگ ذوب آهن با یک مربی کوچک نیست لطفا برای رضایت هواداران این تیم هم شده زودتر ایشان را برکنار کنید تا فاجعه بزرگتر رخ نداده
  • IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    2 0
    یک توپ بهشون می دادند مگه چقدر پولشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس