کد خبر 1340986
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵
معضل بازوبند کاپیتانی در یونایتد

رالف رنگنیک، هری مگوایر و کریستیانو رونالدو درباره احتمال جانشینی مهاجم پرتغالی به عنوان کاپیتان اصلی یونایتد مذاکره کردند.

به گزارش مشرق و به نقل از دیلی میرور، کاپیتانی منچستریونایتد در حال تبدیل شدن به یک موضوع حساس در داخل باشگاه است.  فرم ضعیف هری مگوایر باعث شده است که هواداران شیاطین سرخ بیش از یک بار از او بخواهند که بازوبند را تحویل دهد. عملکرد او برای یکی از گران قیمت ترین مدافعان میانی تاریخ بسیار کمتر از حد انتظار بوده است.

اولین نامی که برای گرفتن بازوبند، ذکر شده کریستیانو رونالدو بوده است. از یک طرف، این به عنوان راهی برای برداشتن فشار از روی هری مگوایر تلقی می شود که از زمانی که به اولدترافورد آمده است، همیشه عملکرد ضعیفی داشته است و از طرفی قدردانی از یک فوق ستاره به شمار می آید.

بیشتر بخوانید:

آقای خاص به دنبال حضور رونالدو در رم!

همانطور که توسط میرور گزارش شده است، هر دو بازیکن با رالف رانگنیک سرمربی موقت تیم ملاقات کرده اند تا در مورد وضعیت بسیار دشواری که می تواند در روزهای آینده حل شود، گفتگو کنند. این بازیکن پرتغالی پیش از این نیز تمایل خود را برای ایفای نقش کاپیتان نشان داده است. با این حال، مگوایر تمایلی به واگذاری کاپیتانی به بازیکن سابق یوونتوس ندارد، زیرا می ترسد که این امر باعث شود او برای همیشه آن را از دست بدهد.

علیرغم علاقه ملی پوش انگلیسی به حفظ بازوبند، حقیقت این است که اعضای تیم هم اکنون بازیکن پرتغالی را جایگزین طبیعی این بازوبند می بینند و به همین دلیل است که این شایعه می تواند در آینده نزدیک رسمی شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس