توقف خانگی بارسلونا برابر ناپولی/ گلاسکو رنجرز دورتموند را در هم کوبید

مرحله پلی‌آف لیگ اروپا در شرایطی با برگزاری چهار مسابقه پیگیری شد که در مهمترین این بازی‌ها می‌توان به توقف بارسلونا مقابل ناپولی اشاره کرد.

به گزارش مشرق، مرحله رفت مسابقات مرحله پلی آف لیگ اروپا،  از ساعت ۲۱:۱۵ پنجشنبه با برگزاری چهار مسابقه به صورت همزمان پیگیری شد.

در یکی از مهم‌ترین این مسابقات تیم فوتبال بارسلونا که به عنوان تیم بهترین تیم سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، به این رقابت‌ها آمده بود در دیداری خانگی در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف ناپولی رفت که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

بارسلونا که برای جبران ناکامی‌های فصل خود روی کسب لیگ اروپا حساب ویژه‌ای باز کرده از همان ابتدا توپ و میدان را در اختیار گرفت اما با سد محکم مدافعان ناپولی همراه بود.

با این حال ابتدا این ناپولی بود که توانست بارسلونا را در زمین خود غافلگیر کند و در دقیقه ۲۹ به گل برسد.

در این دقیقه در شرایطی که ترشتگن توپ بازیکن ناپولی را مهار کرده بود پیوتر زلیسنکی با ضربه‌ای دقیق دروازه میزبان را باز کرد تا  شاگردان اسپالتی پیش بیافتند.

پس از این گل ناپولی برای حفظ نتیجه بیشتر از قبل در دفاع فرو رفت. با این حال در دقیقه ۵۹ بارسلونا روی حرکت اداما ترائوره صاحب یک ضربه پنالتی شد و فران تورس خرید جدید تیم ژاوی این توپ را تبدیل به گل کرد تا بازی به تساوی کشیده شود. 

در ادامه نیز تلاش دو تیم برای گلزنی ثمری نداشت تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد و شاگردان ژاوی هرناندز در خانه متوقف شوند.

توقف خانگی بارسلونا برابر ناپولی/ گلاسکو رنجرز دورتموند را در هم کوبید

در دیگر دیدار مهم امشب می‌توان به شکست سنگین خانگی دورتمند مقابل گلاسکو رنجرز اشاره کرد.جایی که شاگردان ون برونگهورست اسطوره هلندی توانستند با نتیجه ۴ بر ۲ زنبورها را در خانه شکست دهند.

سایر نتایج مهم بازی‌های ساعت ۲۱:۱۵ به شرح زیر است:

زنیت ۲- رئال بتیس ۳

شریف اسپور مولداوی ۲ - براگا صفر

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس