واشنگتن «خود هیپنوتیزمی» درباره اوکراین را متوقف کند

سفارت روسیه در واشنگتن اعلام کرد آمریکا بهتر است برای برطرف کردن نزاع داخلی در اوکراین، تلاش های خود را بر روی حل و فصل مهم متمرکز کند.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، سفارت روسیه در آمریکا در واکنش به تازه ترین تحولات بحران اوکراین اعلام کرد: از آمریکا می خواهیم از «خود هیپنوتیزمی» درباره حتمیت حمله روسیه به اوکراین دست بکشد و از تغذیه رسانه ها با خبرهای هیجان انگیز نظامی درباره تحولات اوکراین خودداری کند.

سفارت روسیه همچنین از واشنگتن خواست تلاش های خود را بر روی حل و فصل مسائل مهم برای برطرف کردن نزاع داخلی در اوکراین متمرکز کند.

طرح درخواست سفارت روسیه از آمریکا در حالی صورت می گیرد که در تازه ترین تحولات مربوط به بحران اوکراین، وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای از بازگشت تانک‌های یگان‌های ارتش منطقه نظامی غربی روسیه پس از انجام تمرینات برنامه ریزی شده به پایگاه‌هایشان خبر داد.

در این بیانیه آمده است: واحدهای تانک ارتش منطقه نظامی غربی روسیه پس از اتمام تمرینات برنامه‌ریزی شده به محل پایگاه‌های خود بازگشتند و حمل و نقل تانک‌ها و خودروهای زرهی از طریق راه آهن در مسافتی حدود هزار کیلومتر انجام می‌شود.

پیشتر نیز وزارت دفاع روسیه ویدئویی را منتشر کرده بود که نشان می‌داد تجهیزات نظامی این کشور پس از انجام رزمایش در کریمه به پایگاه‌های خود باز می‌گردند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    0 0
    باشه شما درست میگی تاواریش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس