پوتین در ماجرای اوکراین نقاط ضعف غرب را افشا کرد

روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف با اشاره به بحران اوکراین اعلام کرد پوتین می تواند نوعی از پیروزی را اعلام کند چرا که نقاط ضعف غرب و اختلافات موجود در درون اتحادیه اروپا را افشا کرد.

به گزارش مشرق به نقل از روسیا الیوم، روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف در مقاله‌ای نوشت: ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در ماجرای اوکراین نقاط ضعف غرب و اختلافات موجود در درون اتحادیه اروپا را افشا کرد.

این روزنامه نوشت: رهبران اروپایی در برابر بحران اوکراین به شکل ناامید کننده‌ای از هم جدا و پراکنده شدند؛ برخی از آنها سیاست مماشات در برابر مسکو را در پیش گرفتند و برخی دیگر به دنبال حمایت از حق تعیین سرنوشت اوکراین بودند.

دیلی تلگراف تاکید کرد: آمریکا بیانیه‌های محکمی صادر کرد اما آمادگی انجام کار و اقدامی را نداشت و صرفاً از تحریم‌های ویرانگری علیه روسیه سخن می‌گفت که مسکو به صراحت اعلام کرد از این تحریم‌ها هراسی ندارد.

این روزنامه اعلام کرد: پوتین می‌تواند نوعی از پیروزی را اعلام کند چرا که علاوه بر ایجاد نوعی واگرایی در بین کشورهای غربی به نظر نمی‌رسد که چشم اندازی برای پیوستن اوکراین به ناتو در آینده قابل پیش بینی باشد.

دیلی تلگراف در پایان نوشت: حتی اگر اکنون بتوان از درگیری جلوگیری کرد، چه چیزی کرملین را از تکرار مجدد این بازی باز می‌دارد؟

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سید IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    2 0
    بیچاره زیباکلام، چه ناامید کننده برای وی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    0 2
    اتفاقا برعکس تا قبل از ماجرا اختلافات عمده ای بین اعضای اتحادیه و ناتو وجود داشت ولی بعد از عربده کشی مسکو تماما اتحاد بود. از اسلوونی تا آمریکا
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    2 0
    خلاصه کلام دیلی تلگراف میخواسته بگه که غرب دیگه پشم و پیلیش ریخته!!! خخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس