کد خبر 1340632
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
اعلام بسیج همگانی برای مقابله با متجاوزان در یمن

رئیس شورای عالی سیاسی یمن از راه اندازی پویش بسیج همگانی برای پشتیبانی از نیروهای ارتش و کمیته های مردمی این کشور در برابر ائتلاف متجاوزان خبر داد.

به گزارش مشرق، جنبش انصار الله یمن از راه اندازی پویش بسیج همگانی در سطوح مختلف با نام «إعصار الیمن» (طوفان یمن) به منظور مقابله با ائتلاف سعودی-اماراتی خبر داد.

خبرگزاری سبأ یمن امروز چهارشنبه اعلام کرد، «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن با «یحیی الراعی»، رئیس مجلس، «احمد المتوکل» رئیس شورای عالی قضایی و «عبدالعزیز بن حبتور» نخست وزیر این کشور تشکیل جلسه داد.

در این جلسه المشاط از راه اندازی پویش بسیج و آماده‌باش با نام «طوفان یمن» برای مقابله با متجاوزان خبر داد.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن بر اهمیت مقاومت مردمی در این مرحله تاکید کرد و گفت: نهادهای حکومتی هم باید به نقش کار آمد خود در بسیج و آماده باش نیروها عمل کنند.

او دستور راه اندازی این پویش را در تمامی سطوح داده و گفته است: این پویش همه سطوح اعم از رسمی، مردمی و نخبگان را شامل می‌شود.

وی از مردم یمن خواست تا با بسیج و آماده باش برای حمایت از ارتش و کمیته‌های مردمی در نبرد مقابله با تجاوزات وحشیانه تعامل جدی داشته باشند.

نیروهای مسلح یمن عملیات‌های تلافی جویانه اخیر خود در عمق خاک امارات را هم اعصار الیمن نامیدند. با این حال ارتباط میان پویش مذکور با عملیات‌های نظامی هنوز به روشنی مشخص نشده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس