کد خبر 1340615
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۵
فرار دقیقه نودی بایرن از شکست مقابل سالزبورگِ سرسخت

بایرن‌مونیخ در بازی رفت خود در مرحله بک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با گل دقیقه ۹۰ کینزگلی کومان از شکست مقابل میزبانش سالزبورگ گریخت.

به گزارش مشرق، تیم‌های سالزبورگ اتریش و بایرن‌مونیخ آلمان از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه به وقت تهران در چارچوب دور رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه ردبول‌آره‌نا به مصاف هم رفتند که در پایان بازی با نتیجه مساوی یک بر یک به اتمام رسید.

شاگردان ماتیاس یایسله‌ی ۳۳ ساله نمایش درخشانی مقابل باواریایی‌ها داشتند. در نیمه نخست آنها موفق به گلزنی شدند. چوکووبویکه آمادو که در دقیقه ۱۲ به خاطر مصدومیت اوکافور به میدان آمده بود در دقیقه ۲۱ تیمش را پیش انداخت و برنده به رختکن فرستاد.

فرار دقیقه نودی بایرن از شکست مقابل سالزبورگِ سرسخت

در نیمه دوم بایرن به حملات خود اضافه کند. آنها چندین بار تا آستانه جبران گل خورده پیش رفتند ولی فیلیپ کوهن، مانع از به تعادل کشیده شدن بازی شد. البته که تیم اتریشی روی یک ضدحمله می‌توانست فاصله را ۲ برابر کند ولی مهار خوب اولرایش و در ادامه تکل نجات‌بخش پاوارد از روی خط مانع از بدتر شدن اوضاع برای نماینده آلمان شد. 

این پایان ماجرای بازی نبود و کینگزلی کومان در دقیقه ۹۰ موفق شد گل تساوی‌بخش را به ثمر برساند و تیمش را از یک شکست تلخ نجات دهد.

بایرن بعد از باخت مقابل بوخوم حالا در دومین بازی متوالی به برتری نرسید اما از میزبان سختگیر خود یک امتیاز گرفت تا برای بازی برگشت در آلیانز آره‌نا مهیا شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس