کد خبر 1340410
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
رشته‌ای با سه سال غیبت در مسابقات بین المللی!

دوچرخه سواران کشورمان به دلیل عملکرد نامطلوب مسئولان این فدراسیون حدود سه سال است که به هیچ رویداد بین المللی اعزام نشده ‌اند.

به گزارش مشرق، دوچرخه سواری از جمله رشته هایی است که  در سه، چهار سال گذشته در شرایط کاملا نامناسبی به سر می‌برد و هر روز نیز وضعیتش بدتر می‌شود و به نوعی باید آن را تعطیل شده فرض کنیم.

ورزشکاران این رشته نیز در بی انگیزه ترین حالت ممکن به سر می‌برند و نفرات برتر آن هم در مصاحبه های خود بارها این موضوع را تاکید کرده‌اند.

اما نکته جالب تر اینکه سه سال از آخرین اعزام بین المللی این رشته می‌گذرد. رکابزنان آخرین بار فروردین و اردییبهشت ماه سال ۹۸ به قهرمانی آسیا اعزام شدند و از آن به بعد خبری از حضور در مسابقات نبوده است. بلاتکلیفی و ضعف در مدیریت فدراسیون و تورم و گرانی علت‌های اصلی در عدم اعزام رکابزنان به رقابت‌های بین المللی بوده است.

البته دخالت مسئولان وزارت ورزش دوره گذشته در بی ثباتی مدیریت در این فدراسیون هم عامل مهمی بوده تا دوچرخه سواران بیشتر از رشته‌های دیگر ضرر کنند و امیدی به آینده نداشته باشند.

با این حال قرار است دو هفته دیگر رکابزنان در مسابقات بین المللی ترکیه حضور داشته باشند و پس از آن عازم رقابت‌هایث قهرمانی آسیا در تاجیکستان شوند. رقابت‌هایی که فروردین ماه در دوشنبه پایتخت تاجیکستان برگزار می‌شود و رکابزنان امیدوارند که این مسابقات به خاطر شیوع کرونا لغو نشود تا پس از سه سال یک رویداد رسمی دیگر را تجربه کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس