کد خبر 1340040
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
230 نوزاد در خراسان‌جنوبی با نام علی(ع) نامگذاری شدند

مدیرکل ثبت احوال خراسان‌جنوبی گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲۳۰ نوزاد در استان با نام مولای متقیان حضرت علی (ع) از سوی خانواده‌ها نامگذاری شده است.

به گزارش مشرق، «علیرضا مهرآور»  مدیرکل ثبت احوال خراسان‌جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند ضمن تبریک فرا رسیدن ۱۳ رجب، ولادت حضرت علی(ع) و روز مرد اظهار داشت: علاقه‌مندی مردم خراسان‌جنوبی به معنویات و ابراز عشق به خاندان عصمت و طهارت سبب شده تا انتخاب نام محمد و فاطمه در این استان، بالاترین فراوانی را داشته باشد.

وی افزود: از ابتدای امسال اسامی مرتضی، حیدر و اسدالله بیشترین فراوانی نام در میان القاب امیرالمومنین(ع) را در استان داشته اند.

علیرضا مهرآور بیان داشت: در این مدت ۱۲هزار و ۵۱۹واقعه ولادت در خراسان جنوبی به ثبت رسیده که از این تعداد ۶هزار و ۴۶۷نوزاد پسر بوده اند.

مدیرکل ثبت احوال خراسان‌جنوبی تصریح کرد: نام‌های امیرعلی، امیرحسین، ابوالفضل و علی در ده ماه گذشته دارای بیشترین فراوانی نام در گروه پسران در خراسان جنوبی بوده اند.

مهراور افزود: تا کنون ۵۷هزار و ۳۹نفر به نام و القاب مبارک حضرت علی (ع) در خراسان جنوبی نامگذاری شده اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • تقی IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    0 0
    مگر سنی نیستند؟؟؟؟؟!!!!!
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    1 0
    امروز از حضرت علی خواستم که تنها فرزندم که بعد 15 سال و با توسل به ایشون در شب بیست یک ماه رمضان به خواست خدا ماند روی دنیا و نامش امیر علی گذاشتیم انسان باشد و نوکر امام علی و مردم دوست و نوع دوست و در یک کلام انسان باشد دست پدر گنهکارش را هم بگیرد در اخرت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس