کد خبر 1339916
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵
یک کشته و بیش از ۱۰ زخمی در سانحه قطار در آلمان

منابع خبری از برخورد دو قطار در مونیخ آلمان و ۴۱ کشته و زخمی خبر دادند.

به گزارش مشرق، برخورد دو قطار در «مونیخ» آلمان منجر به کشته شدن ۱ نفر شد و ۴۰ مجروح بر جای گذاشت.

طبق گزارش اسپوتنیک، این دو قطار امروز (دوشنبه) ساعت ۱۶:۴۰ به وقت محلی در «شفتلارن» مونیخ آلمان به یکدیگر برخورد کردند و در حال حاضر فوت ۱ نفر تایید شده است.

هنوز دلیل این حادثه مشخص نشده است.

رسانه آلمانی بیلد به نقل از شاهدان عینی گزارش داد شدت برخورد، حداقل یکی از قطارها را از ریل خارج کرده و گزارش‌ها حاکی از آن است که یک راننده قطار نیز در میان لاشه‌ها گیر کرده است.

در حال حاضر مشخص شده که قطارها در امتداد یک مسیر حرکت می‌کردند، در واقع یکی از آنها به مونیخ و دیگری به سمت «ولفراتزهاوزن» در ایالت بایرن می‌رفت.

مسیر قطار آسیب دیده در حال حاضر بسته است زیرا پلیس در حال بررسی محل است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    1 0
    زیمنس هم ترکید؟!
    • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
      2 1
      دقيقأ ، آقا یکی نیست بهشون بگه بلد نیستین قطار بسازین خوب برین جلوی چین و روسیه زانو بزنین ، همه شرایطشونو قبول کنین، شااااااید چند تا قطار درست حسابی دادن بهتون، دیگه مرگ بر چین و روسیه هم نگینن، باریکلا !!!
    • هاشمی IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
      0 0
      اخرش بابد بیان خدمت حکومت اسلامی ما تا سازندگی را یاد بگیرند. تا هم این دنیا و هم اخرتشون درست بشه تازه تو جنگ اخرالزمانی چون حکومت ما نماینده خدا در زمینه اسیب نمیبینند
  • DE ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    2 2
    حالا مهناز افشار مینویسه خوب توی آلمان دوتا قطار به هم خوردن و بیست نفر کشته و زخمی شدن همه جای دنیا اتفاق میافته و چیز مهمی نیست ولی توی ایران چرا قطارها کهنه هستن این مهم و وحشتناکه!!! کاش توی اون قطار بود تا می‌فهمید.
  • آرمین IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    1 0
    حالا بعد ۱۰۰ً سال یه قطار برخورد کرده سریع نوشتن‌ غرب با روس و چین آستی کنه این آدمی که این حرفو میزنه مغز معیوبی داره تو‌ ایران هزار دفعه هواپیما سقوط کرده قطار بهم برخورد کرده باید پس ایرانم دنبال آمریکا بیفته ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس