اگر شما هم می خواهید مراسم عروسی خود را برگزار کنید و به فکر هزینه های عروسی هستید به راحتی با خواندن این مقاله می توانید اطلاعات کافی در خصوص قیمت تالار عروسی کسب کنید.

هزینه شام عروسی و قیمت تالار برای هر نفر چگونه محاسبه می شود؟

براورد هزینه شام عروسی و قیمت تالار عروسی سال 1400

یکی از سوالاتی که در برگزاری مراسم عروسی اهمیت دارد، هزینه شام عروسی، هزینه ورودی باغ و تالار عروسی و ... است. زوج های جوان معمولا با این سوال مواجه اند که قیمت تمام شده عروسی چقدر است. در ادامه با تعرفه و هزینه های عروسی بیشتر آشنا می شوید.

قیمت تالار عروسی 1400 معمولا بیشتر از سال گذشته است، چرا که تمامی هزینه ها در سال جدید افزایش می یابد. در ادامه با جزئیات قیمت ها و هزینه عروسی بیشتر آشنا می شوید.

افرادی که می خواهند مراسم عروسی آن ها در بهترین باغ تالار عروسی برگزار شود در مورد قیمت پرسش هایی دارند
اولین چیزی که بعد از گرفتن تصمیم برای برگزاری مراسم به ذهن هر فردی می آید صرف هزینه های کلان است تا بتوان یک مراسم درخور و مناسب را برگزار کرد و در واقع برای مراسم های امروزه باید هزینه ای تقریبا بالا برای برگزاری مراسم عروسی تعیین کنید مخصوصا اگر مراسم عروسی در شهر بزرگی مانند تهران باشد.

 این هزینه قطعا دو برابر خواهد بود و این می تواند برای بسیاری از افراد دردسر ساز باشد و نتوانند مراسم ایده آل خود را برگزار نمایند حتی در بسیاری از موارد مراسم به دلیل نداشتن بودجه ی مناسب بسیار ساده برگزار خواهد شد.یکی از موارد مهم که روی هزینه عروسی تاثیر گذار است قیمت باغ عروسی در تهران می باشد.قیمت باغ عروسی در تهران نسبت به سایر شهرستان ها و شهر های حومه بیشتر است و هرچه این مکان بزرگتر و لاکچری تر باشد هزینه ها نیز بیشتر خواهد بود. به عبارتی لوکیشن هایی مانند حومه تهران بسیار مقرون به صرفه تر از داخل تهران هستند. و قیمت باغ عروسی کرج بسیار مناسب تر از فضاهای داخل تهران است.

برای تعیین قیمت دقیق برای اجاره باغ عروسی در تهران باید حتما مشاوره ای از باغ عروسی موردنظر دریافت نمایید تا با خدمات و تعرفه ی هر کدام آشنا شوید.

موارد موثر بر قیمت باغ تالار


افرادی که می خواهند مراسم عروسی آن ها در بهترین باغ تالار عروسی برگزار شود به دنبال قیمت باغ عروسی هستند

هزینه شام عروسی و قیمت تالار برای هر نفر چگونه محاسبه می شود؟
اولین چیزی که بعد از گرفتن تصمیم برای برگزاری مراسم به ذهن هر فردی می آید صرف هزینه های کلان است تا بتوان یک مراسم درخور و مناسب را برگزار کرد پس نمی توان گفت که فقط هزینه ی اجاره باغ عروسی را پرداخت می نماییم چون موارد زیادی روی قیمت باغ عروسی تاثیر گذار میباشد.موارد موثر بر قیمت باغ عروسی چندین مورد اند که به برخی از آنها در این مقاله اشاره خواهیم کرد.

فضا و ظرفیت هر باغ عروسی اولین موردی است که روی قیمت تاثیر می گذارد و در نظر گرفته میشود در واقع هرچه باغ عروسی بزرگتر و زیباتر باشد در مقابل قیمت ها هم نیز بیشتر خواهد شد.

کیفیت ارائه خدمات نیز یکی دیگر از این موارد است هرچه در مراسم عروسی شما از امکانات و تجهیزات با کیفیت تری استفاده شود هزینه ای بیشتر از عروس و داماد دریافت خواهد شد یا وجود تشریفاتی مانند گل آرایی , نورپردازی , طراحی فضا , تنوع در غذا ها و… جزوه موارد موثر بر قیمت باغ عروسی به حساب می آید.

براورد هزینه کلی تالار عروسی

به طور کلی اگر مواردی از قبیل آرایشگاه و لباس عروس وماشین عروسی و  هزینه های بیرونی عروسی را جدا در نظر بگیریم. قیمت تالار در سال 1400بنا برجدول زیر محاسبه می شود.

به طور کلی در سال 1400 اگر 100 نفر مهمان داشته باشید. و قیمت ورودی تالار یک تالار معمولی با قیمت 10 میلیون تومان در نظر بگیریم. و از خدمات جانبی مانند دیجی و گل آرائی نیز استفاده نکنید. قیمت شام عروسی در سال 1400 به ازای 100 نفر برابر با 25 میلیون تومان می شود که به اضافی هزینه ورودی تالار برابر با 35 میلیون است.

این در صورتی از که از حداقل خدمات عروسی بهره ببریدو یک تالار متوسط را انتخاب کنید. اگر بخواهید از خدمات لوکسی استفاده کنید و مراسم خود را در اینگونه تالار ها برگزار کنید مراسم عروسی شما به ازای 100 نفر بالای 200 میلیون تومان می شود.

هزینه ورودی تالار عروسی 1400

از 10,000,000 تومان به بالا

هزینه شام عروسی به ازای هر نفر

از نفری 250,000 تومان به بالا

هزینه گل آرائی

از 1,500,000 به بالا

هزینه کیک

از کیلویی 80,000 تومان به بالا

هزینه سفره عقد

شروع قیمت از 2,000,000 تومان به بالا

هزینه دیجی

شروع قیمت از 1,500,000 تومان به بالا

هزینه آب میوه

شروع قیمت از نفری 40,000 تومان به بالا

هزینه شام عروسی و قیمت تالار برای هر نفر چگونه محاسبه می شود؟

تفاوت قیمت باغ عروسی شرق و غرب تهران

قیمت باغ عروسی در قسمت های مختلف با همدیگر متفاوت است چون منطقه های تهران هر کدام دارای شرایط مخصوص به خود هستند و تقریبا شرایط اقتصادی مردم بر اساس منطقه ای است که در آن زندگی می کنند از این رو باغ عروسی ها بر اساس شرایط اقتصادی مردم در هر منطقه دایر می شود تا بتوانند از این باغ عروسی ها و خدماتش بهره مند شوند.

هزینه شام عروسی و قیمت تالار برای هر نفر چگونه محاسبه می شود؟

تفاوت قیمت باغ عروسی شرق و غرب تهران نیز جزوه همین مسئله است اما موارد دیگری مانند ظرفیت و فضایی که باغ عروسی دارد یا نوع خدمات در باغ عروسی و… هم روی قیمت های باغ تاثیرگذار می باشند.بیشتر باغ عروسی ها قبل از اجاره باغ مشاوره ای رایگان برای هر عروس و داماد تعین می کنند تا با نحوه ی انجام کارها و قیمت ها آشنا شوند سپس بر اساس بودجه ی نهایی خود تصمیم بگیرند که آیا باغ عروسی را اجاره می کنند یا خیر.اما توجه به این نکته که اجاره باغ تالار با تالار عروسی در حومه های شهر باعث صرفه جویی در هزینه ها خواهد بود چون این مکان ها قیمت ها را نسبت به شهر تهران کمتر در نظر می گیرند.

قیمت باغ عروسی حومه تهران

اکثرا عروس و داماد ها تالار های عروسی را نزدیک به محل زندگی خودشان انتخاب می نمایند تا در رفت و آمد و انجام کارها زمان کمتری را در مسیر صرف کنند.اما اگر قصد اجاره باغ عروسی را دارید رعایت این مورد کمی سخت خواهد بود چون باغ عروسی ها در حومه تهران بیشتر دایر می شوند چون باغ عروس ها نیاز به آب و هوای مناسب دارند.

شاید با این کار زمان بیشتری را در مسیر طی نمایید اما یکی از مزیت های باغ عروسی در حومه تهران پرداخت هزینه ها کمتر نسبت به داخل شهر است همچنین از ترافیک های سنگین و آلودگی هوا دور خواهید بود.

باغ عروسی های حومه تهران دارای فضایی سریبز و زیبا می باشند و می توان آن را به عنوان مکانی مناسب برای برگزاری هر نوع مراسم در نظر گرفت.باغ عروسی های حومه تهران امروزه در بین عروس و داماد ها طرفداران زیادی را به خود جلب کرده چون فضایی داخلی باغ ها به گونه ای است هر مراسم ساده ای را باشکوه تر و مجلل تر جلوه می دهد.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس