بنای دولت سیزدهم نه بر شعار بلکه بر اجرای وعده‌ها استوار است

معاون اجرایی رییس جمهور تاکید کرد: بنای دولت سیزدهم نه بر شعار بلکه بر اجرای وعده‌ها استوار است.

به گزارش مشرق، معاون اجرایی رییس جمهور اظهار کرد: انتظار مقام معظم رهبری و جامعه از دولتی که با صفت انقلابی شناخته می‌شود، این است که در دهه پیشرفت و عدالت، شعار و رویکرد اصلی این دهه را اجرایی و عملیاتی کند.

سید  صولت مرتضوی با بیان اینکه دولت رئیسی برآمده از آرمان‌های انقلابی امام راحل و رهبر معظم انقلاب است، افزود: این دولت پا به میدان نهاده تا تفکر پیشرفت و عدالت و شعار ما می‌توانیم را به نحو احسن اجرایی کند.

 مرتضوی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری به دولت برای صادق الوعد بودن، اظهار داشت: رئیسی نیز همواره در جلسات مختلف اعضای دولت را به صادق الوعد بودن توصیه می‌کنند.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های تحولی دولت انقلابی پیشرفت و عدالت برگزاری سفرهای استانی است، تصریح کرد: برای برگزاری هر سفر استانی کار کارشناسی و مطالعاتی گسترده‌ای انجام می‌شود تا مصوبات سفرهای استانی به طور کامل قابل اجرا باشند، چرا که بنای دولت سیزدهم نه بر شعار بلکه بر اجرای وعده‌ها استوار است.

معاون اجرایی رییس جمهور خاطر نشان کرد: اولویت دولت در سفرهای استانی تکمیل طرح های نیمه تمام با اولویت میزان پیشرفت آنهاست و در این راستا سعی کرده منابع و تسهیلات لازم را تأمین کند.

 مرتضوی با بیان اینکه خواسته دولت از استانداران، تلاش برای حل مشکلات مردم است، گفت: استانداران اختیارات گسترده‌ای دارند که اگر خوب از آن اختیارات استفاده کنند، قادر خواهند بود، منش و تفکر دولت مردمی را به شکل موثری اجرایی و عملیاتی کنند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس