کد خبر 1339303
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳
هر آنچه نیاز است از لکسوس LX سال ۲۰۲۲ بدانید + تصاویر

شاسی‌بلند پرچم‌دار لکسوس LX برای سال ۲۰۲۲ بازطراحی شده که قرار است امسال تحویل داده شود.

به گزارش مشرق، این خودرو با فضای داخلی جدید و سوار بر پلت‌فرم مدرن‌شده و موتور دو توربوشارژر LX۶۰۰ بر اساس تویوتا لندکروزر جدید عرضه خواهد شد. این خودرو با قابلیت آفرود تولید شده اما در عین حال لوکس است.

نسل قبلی با موتور V-۸ تنومند عرضه می‌شد، اما نسخه جدید با موتور V-۶ توئین توربوی ۴۰۹ اسب بخاری کار می‌کند. سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد باقی می‌ماند و LX می‌تواند به تعدادی از وسایل آفرود از جمله سیستم تعلیق قابل تنظیم ارتفاع مجهز شود.

لکسوس فضای داخلی LX۶۰۰ جدید را برای رقابت با خودروهای مدرن لوکس بزرگ مانند شاسی بلندهای لوکس بزرگ مانند بی ام و X۷، لندروور رنج روور و مرسدس بنز کلاس GLS کاملا مجهز کرده است. 

معرفی لکسوس LX سال ۲۰۲۲ +عکس

 تریم لوکس میان‌رده دارای امکاناتی مانند روکش چرم نیمه‌آنیلین، سیستم استریو مارک لوینسون و رینگ‌های ۲۲ است. LX۶۰۰ از یک موتور ۳.۴ لیتری V-۶ توربوشارژ دوقلو بهره می‌برد که ۴۰۹ اسب بخار قدرت و ۴۷۹ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند. گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک و چهار چرخ محرک هر دو استاندارد هستند. این پیشرانه در تویوتا لندکروزر جدید راه اندازی شد که زیربنای مکانیکی خود را با LX مشترک است.

معرفی لکسوس LX سال ۲۰۲۲ +عکس

پیشرانه V-۶ توئین توربو در جاده ها قدرت کافی را فراهم می‌کند؛ اکثر مدل‌ها سواری منطبق بر مدل F Sport و سیستم تعلیق را تجربه می‌کنند.
در داخل، LX جدید ظاهری مدرن و لوکس دارد، با یک کنسول وسط وسیع بین صندلی‌های جلو که محیطی دنج در کابین ایجاد می‌کند.

معرفی لکسوس LX سال ۲۰۲۲ +عکس

تودوزی چرمی، داشبورد با روکش چرمی، تزئینات چوبی به LX ظاهری گران‌قیمت و فضایی لوکس داده است. تریم استاندارد سطح پایه دارای فضایی برای پنج نفر در دو ردیف صندلی است.

معرفی لکسوس LX سال ۲۰۲۲ +عکس

تریم‌های Premium، Luxury و F Sport با ردیف سوم صندلی‌ها عرضه می‌شوند که ظرفیت سرنشینان را به هفت نفر افزایش می‌دهد. مدل Ultra Luxury با مشخصات بالا تنها به صورت طرح چهار نفره ارائه می‌شود و دارای تجهیزاتی مانند نمایشگرهای سرگرمی صندلی‌های عقب، قابلیت شارژ بی‌سیم گوشی هوشمند و صندلی‌هایی با طراحی ویژه برای حداکثر راحتی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    0 0
    چند؟
  • بابی IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    0 0
    به ما که خوابشم نمیرسه خوش به حال عربا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس