شناسایی ۲۵۸۱۲ بیمار جدید کرونایی /۱۴۸ نفر دیگر فوت شدند

بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۱۴۸ بیمار کرونایی فوت شدند.

به گزارش مشرق، از دیروز تا امروز ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۵ هزار و ۸۱۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۵۴۳ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۸۰۶ هزار و ۲۶۵ نفر رسید.

در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۸ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۳ هزار و ۷۱۸ نفر رسید.

تا کنون ۶ میلیون ۲۹۸ هزار و ۷۲۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

سه هزار و ۳۷۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۴۶ میلیون و ۶۲ هزار و ۷۰۳ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۲۴۷ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۱۲ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۸۹ شهرستان در وضعیت زرد و ۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    0 4
    شوخی شوخی جدی میشود تا سهل انگاری کار بدست ما بدهد . آنهائی که به امیکرون مبتلا شدند و بعد از درمان و استراحت خانگی . اکنون صحبت از ضغف بنیه وی و جسمانی میکنند . بیش از دو هزار نفر بستری شدند . یعنی بغیر از بستری شدگان خانگی . همان عوارض سابق در بیماران ظاهر شده . یعنی ریه و غیره و مصرف داروهای مخصوص . لطفا مراقبت کنیم . از خود و خانواده با جدیت کوشا باشیم . واکسن ضروری هست .
    • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
      3 0
      این همه داستان گفتی اما نگفتی بقیه که به طب اسلامی و سنتی پناه بردن چطور 2 ساله بدون مشکل دارن زندگی میکنن البته بدون ماسک و واکسن
  • IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    0 3
    هشتاد در صد ایرانیها امیکرون گرفتند کجایی بابام ده روز دیگه تمومه امیکرون خواب خوش
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    0 0
    خمیازه باعث توزیع ماده ای شیمیایی به نام «سورفاکتانت» می شود. «سورفاکتانت» ماده ای چسبنده است که سطح کیسه های هوایی را پوشانده و باعث باز نگه داشتن آنها می شود باهر سرفه خمیازه بکشیم برخی نظریه‌ها می‌گویند که خمیازه کشیدن موجب می‌شود شش‌ها عملکرد بهتری داشته باشند.خمیازه موجب تجدید ماده‌ فعال سطحی در شش‌ها می‌شود و تنفس بهتر صورت می‌گیرد IR 0 1 كاربر عزيز كمى بيشتر مطالعه و جستجو كن سورفاكتانت چگونه در بدن توليد يا وارد ميشود ؟ البته سورفاكتانت ها كه معمولا در شوينده ها ( پودر و مايعات لياسشويى و ..... ) وجود دارند سم شديدى براى ريه و تنفس هستند. اينكه نوشتى باعث توزيع ماده اى ..... ميشود ايا منظورت دفع و تخليه اين ماده است ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس