عربشاهی: تصمیم هیات رئیسه برای برکناری عزیزی خادم جهادی بود/ فعالیت کمیته اخلاق غیرقانونی است

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با تصمیمی شجاعانه کار جهادی انجام داد. هم

به گزارش مشرق، سید ضیاء عربشاهی درباره تصمیم پنج عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال برای برکناری شهاب عزیزی خادم از ریاست این فدراسیون اظهار داشت: هر چه در فوتبال به سر ما می‌آید، به خاطر ندانم کاری خود ما فوتبالی‌ها است. یکی از بزرگ‌ترین ضرباتی هم که فوتبال کشورمان در سال‌های اخیر خورد، ریاست شهاب عزیزی خادم در فدراسیون فوتبال بود.

وی افزود: همیشه اعتقاد دارم همه فوتبالی ها مدیون جامعه شریف رسانه هستند اما در این قشر هم آدم‌هایی بودند که به بهای گرفتن پست و مقامی با عزیزی خادم لابی کردند و آنها هم در وضعیت فعلی فوتبال ما تاثیر دارند. 

بازیکن اسبق تیم ملی ادامه داد: ۱۲ سال در تیم ملی بودم. سه دوره در جام ملت های آسیا و دو دوره در بازی های آسیایی شرکت کردم. اگر المپیک لس آنجلس و مسکو را تحریم نمی‌کردیم، با تیم ملی به این دو المپیک هم می‌رفتم اما غصه‌ام می‌گیرد چرا باید امثال علی دایی به عنوان فردی که کل دنیا فوتبال ما را به اسم وی می‌شناسند و تا همین یک سال قبل آقای گل جهان بود، بیرون بنشیند و آدمی مثل عزیزی خادم که کوچک ترین سررشته ای از فوتبال ندارد، رییس فدراسیون شود.

عربشاهی اضافه کرد: از همان ابتدا هم ریاست عزیزی خادم در فدراسیون با عقل جور درنمی‌آمد زیرا کسی وی را نمی‌شناخت. این آدم برای رییس فدراسیون فوتبال شدن، خیلی کوچک بود اما لابی کردن را بلد بود. هرچند فوتبال ما در این یک سال ضربه های زیادی خورد اما شجاعت اعضای رییسه برای برکناری عزیزی‌خادم را تحسین کرده و به شرف آنها که جهادی کار کردند، درود می‌فرستم. 

وی تصریح کرد: اکنون ما به مدیری نیازی داریم که درد فوتبال را بشناسد و فقط به فکر مطرح کردن خودش و شوآف کردن نباشد. فدراسیون فوتبال ما رییسی مقتدر می‌خواهد که ارتباطات داخلی و بین‌المللی زیادی داشته باشد نه اینکه مثل عزیزی‌خادم وقتی رییس فیفا را می‌بیند، ذوق زده شود.

هافبک اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد اقدامات اخیر کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال و محرومیت ۶ ماهه مهرداد سراجی به عنوان یکی از امضاء کنندگان نامه برکناری عزیزی خادم، گفت: من اصلا تصمیمات کمیته اخلاق را قانونی نمی‌دانم. قرار بود اعضای این کمیته در مجمع فدراسیون انتخاب شوند که چنین اتفاقی نیفتاد. به همین دلیل کمیته غیرقانونی اخلاق فدراسیون ما با این کارها فقط می‌خواهد مانع برکناری عزیزی خادم شود اما صادر کردن چنین احکامی بی‌اخلاقی محض است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • رضا IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    0 0
    اینها هش مسخره بازی است. چرا نتیجه اش این نمی شود که از الاستقلال امتیاز کم شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • رضا IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    1 0
    اینها همش مسخره بازی است تا الاستقلال قهرمان شود.
  • سعید IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    0 0
    اعصاب خودتان را روی فوتبال به هم نریزید. دنیا ارزش ندارد. ورزش کنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس