خشم سعودی‌ها از باخت تحقیرآمیز در جام باشگاه‌های جهان

کارشناسان و رسانه های عربستان بعد از باخت سنگین الهلال مقابل الاهلی به شدت از سرمربی تیم انتقاد کردند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال الهلال عربستان شب گذشته در بازی رده بندی جام باشگاه های جهان در ابوظبی به مصاف الاهلی مصر رفت.

قهرمان آسیا در نیمه اول بازی دو بازیکن خود را با کارت قرمز داور از دست داد و در نهایت با نتیجه ۴ بر صفر مقابل قهرمان قاره آفریقا تحقیر شد.

خشم سعودی‌ها از باخت تحقیرآمیز در جام باشگاه‌های جهان

سعودی ها بعد از این باخت به صورت دسته جمعی علیه ژاردیم سرمربی فرانسوی الهلال موضع گرفتند. سلطان بن نصیب بازیکن اسبق الهلال در این زمینه در مصاحبه با شبکه «اسپورت ۲۴» سعودی، گفت: ژاردیم به هیچ وجه نتوانسته رقیب را خوب آنالیز کند و بدون شک مقصر اصلی این باخت مفتضحانه این مربی است. مسئولان باشگاه باید در این زمینه سریعا وارد عمل شوند.

مساعد الجریسی دیگر کارشناس فوتبال عربستان، گفت: به نظرم ژاردیم در این باخت الهلال ۷۰ درصد مقصر است. بازیکنانی که با بی احتیاطی اخراج شدند هم سهمی از این باخت بزرگ دارند. ولی مربی باید شرایط را خوب می سنجید.

خشم سعودی‌ها از باخت تحقیرآمیز در جام باشگاه‌های جهان

خالد السبع کارشناس فوتبال عربستان در این زمینه، گفت: ترکیبی که ژاردیم برای این بازی انتخاب کرد، عجیب و غریب بود. برای مربی ای در این سطح عجیب است که در بازی رده بندی با این ترکیب وارد زمین شود. او به هیچ وجه نتوانست رقیب را خوب آنالیز کند و مسئول اصلی این باخت او است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    11 4
    آهای آهای دلم خنک شد
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    17 2
    فکر کردن تو afc بازی دارن
  • عاشق طنز های مشرق نیوز IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    10 18
    باز حداقل اونا تو جام باشگاه های جهان حضور داشتن شما برین فکری به حال خودتون بکنین حتی مجوز حضور در جام باشگاه های آسیا رو به تیم های شما نمیدن دیگه جام باشگاه های جهان طنزه واسه شما
    • مهدی IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
      0 0
      بازی آسونی بود.
    • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
      1 0
      اگر استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی داده شوند فوتبال ایران کلا حرفه ای شوند بهتر از تمام آسیا نتیجه میگیرند . منشأ و....گلزنان لیگ ایران هستند اما درحالیکه رئال مادرید و بارسلونا بافاصله قهرمانان اسپانیا هستند بازیکنان برتر آنها از آمریکای جنوبی بخصوص آرژانتین وبرزیل هستند امادرایران ما میخواهیم همه تیم‌ها مدعی باشند که باپخش شدن استعدادها ضعیف شدیم . لحن وکلامت خوب نیست اما بخشی از حقیقت هستند
    • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
      0 1
      دوتا موشک به پایگاهشون بخوره مجوزم میدن با اینا باید با بون خودشون رفتار کرد
    • IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
      0 1
      حالا چرا از این خبر سوختی و به دنبال مقایسه هستی. فوتبال آسیا کاملا سیاسی هست اون هم به خاطر رفقای شکم گنده عرب شما و گرنه همین الان نزدیک 30 لژیونر در تیم های خارجی سطح 1 و 2 اروپا داریم . اون عربستان شما هم با زور ضرب لابی و پول سرداست و گرفته از لحاظ تکنیک بازیکنان در حد دسته سه ماهم نیستن
  • ساسان IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    8 1
    دست بالای دست زیاده
  • علی IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    5 2
    از وقتی که در ورزشگاه آزادی تیم ملیمون به لطف علی دایی مربی وقت تیم ملی به عربستان باختیم . چشم دیدن تیمهای عربستانی رو ندارم و از باختشون خوشحال میشم .
  • بابک IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    2 2
    الهلال عشق منه
  • IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    1 0
    شما هم برید مثل النصر یک چند وقتی خودتون را معطل و مستخره این کمیته و اون کمیته کنید
  • IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    1 0
    در جام جهانی 2002 در ژاپن-کره جنوبی این کشور عربستان سعودی از آلمان 8 تا گل خورد بنابراین در بازی با تیم الاهلی مصر که 4 تا گل خوردند معلوم است که خیلی خوب بازی کردند ؟؟!!
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    1 0
    در جام جهانی 2002 در ژاپن-کره جنوبی این کشور عربستان سعودی از آلمان 8 تا گل خورد بنابراین در بازی با تیم الاهلی مصر که 4 تا گل خوردند معلوم است که خیلی خوب بازی کردند ؟؟!!
  • نکیسا DE ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    1 0
    شما ها هم اینقدر پر توقع نباشید ، در عوض کشور را براتون مثل گلستان کردند ، همه در رفاه ، همه در امنیت ، دانشجو هنوز تحصیلش تمام نشده محل کارش تعین شده ، بیکار در کشور نمیبینید ، البته برای همه این کبودها تا دلتون بخواد طرح وجود داره ، قراره این بشه ، قراره اون بشه ، همه چیز برای جهش بزرگ آماده شده ، فقط آمریکا باید یک امضاء کوچولو زیر یک برگ کاغذ بیاندازه ، ورزشتون هم درست میشه ، مسئولین تلاششون رو میکنند ، شما هم سطح توقعتان را کمی پائین بیارید ، قرار نیست که ما در همه چیز در دنیا اول باشیبم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس