الهامی: پرسپولیس تیمی بزرگ و قابل احترام است

سرمربی نساجی گفت: این که فکر کنیم پرسپولیس شرایط گذشته را ندارد، موضوع عبثی است و با خطرناک‌ترین پرسپولیس ممکن روبه‌رو می‌شویم.

به گزارش مشرق، ساکت الهامی شنبه شب در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: تولد امام جواد (ع) و حضرت علی‌اصغر (ع) را تبریک می‌گویم. از مسوولان هیات فوتبال و ورزشگاه امام رضا بابت همکاری‌ها ممنونم. خاطرات شیرینی از حضور در مشهد دارم. در خصوص بازی فردا، هر ۲ تیم شناخت خوبی از هم دارند و می‌دانند بازی سختی در پیش است.   پرسپولیس تیمی قابل احترام و قهرمان ۵ دوره گذشته است.

او ادامه داد: کادرفنی با دانش با حضور یحیی گل‌محمدی و بازیکنانی مثل وحید امیری و سیدجلال حسینی، کار را برای هر تیمی سخت می‌کنند. بازیکنانم می‌دانند که پرسپولیس تشنه موفقیت است و باید با تمرکز بالا وارد زمین شوند. هر دو تیم از نظر فیزیکی تیم‌های گردن کلفتی هستند و روی زمین بازی می‌کنند. این که فکر کنیم پرسپولیس شرایط گذشته را ندارد، موضوع عبثی است و با خطرناک‌ترین پرسپولیس ممکن روبه‌رو می‌شویم.

سرمری نساجی عنوان کرد: مصدوم و محروم برای بازی فردا نداریم و برای مقابله با پرسپولیس آماده هستیم. امیدوارم بازی خوبی را در پیش داشته باشیم و حق به حق‌دار برسد و تیمی که شایسته پیروزی است به ۳ امتیاز برسد.

وی درباره نقل و انتقالات نیم‌فصل تیمش گفت: باید بگویم که کار برای همه تیم‌ها سخت است چون هیچ تیمی دوست ندارد حتی بازیکن متوسطش را هم از دست بدهد. با توجه به توان‌مان ۲ یار گرفتیم و باید ببینیم در آخرین ساعات، می‌توانیم بازیکن دیگری جذب کنیم یا نه. همین که توانستیم بازیکنان‌مان را حفظ کنیم با وجود پیشنهادهای هنگفتی که داشتند کار بزرگی کردیم. علیرضا معظمی و متین کریم‌زاده را جذب کردیم. شاید حردانی هم به جمع ما اضافه شود. فکر می‌کنم شرایط خوبی داشته باشیم. آل‌کثیر و باقرپور که برای تیم زحمت کشیدند از ما جدا شدند و برای‌شان آرزوی موفقیت دارم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    0 2
    زرشک خود پرسپولیسی ها هم می دونند این بازی یا باخته یا مساوی با کدوم بازیکن قراره بازی کنند ؟؟
  • رضا IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    0 2
    شما خودتان تیم نساجی را بازنده کردید. وقتی علیرضا حقیقی را درون دروازه قرار می دهید خوب پرسپولیس عملا ۱۵ نفره مقابل تیم ۱۰ نفره شما بازی می کند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس