کد خبر 1338717
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
آلفارومئو پلنینگ اسپرت معرفی شد

رئیس آلفارومئو اشاره می‌کند که پلنینگ اسپرت از یک مدل کلاسیک آلفارومئو الهام گرفته شده است.

به گزارش مشرق، با توقف تولید خودرو ۴C، برند آلفارومئو فاقد یک خودروی اسپرت واقعی شد، اما رئیس این برند، ژان فیلیپ ایمپاراتو گفته که ممکن است در آینده این موضوع تغییر کند. او اعلام کرده که قرار است تولید برخی خودروها به صورت محدود بررسی شود. 

اکنون تصاویری از آلفارومئو Disco Volante کانورتیبل از Carrozzeria Touring Superleggera منتشر شده است. ژان فیلیپ ایمپاراتو گفته: "در حال حاضر نمی‌توانم هیچ چیز مشخصی ارائه دهم، اما می‌توانم به شما بگویم که اشتیاق خود را در ساخت خودروهای اسپرت کم نکرده ام؛ من روی تجارت تمرکز کرده ام، اولویت‌های درستی در این زمینه داشته باشم."  

معرفی آلفارومئو پلنینگ اسپرت +عکس

برنامه محصول آلفارومئو از سال ۲۰۱۸ شامل معرفی GTV و ۸C تا سال ۲۰۲۲ بود. با این حال، این خودروساز پس از ادغام FCA و PSA در استلانتیس تولید این مدل‌های عملکردی را لغو کرد.GTV کوپه ای بود که ظاهراً قرار بود از نسخه هیبریدی و موتور ۲.۹ لیتری توئین توربو V۶ با قدرت بیش از ۶۰۰ اسب بخار استفاده کند. شایعاتی مبنی بر پیوستن یک نسخه کانورتیبل به خط تولید وجود داشت.

معرفی آلفارومئو پلنینگ اسپرت +عکس

۸C یک ابرخودروی با استفاده از مونوکوک فیبر کربنی بود؛ یک موتور الکتریکی می‌توانست محور جلو را بچرخاند و یک موتور توئین توربو در وسط پشت راننده وجود داشته باشد. کل خروجی قرار بود بیش از ۷۰۰ اسب بخار و احتمالاً به ۸۰۰ اسب بخار باشد.

معرفی آلفارومئو پلنینگ اسپرت +عکس

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس