«همیشه مربی» برای بار دوم به کتابفروشی‌ها آمد

کتاب «همیشه مربی» شامل روایتی از فعالیت های فرهنگی و سیره تربیتی شهید محمد عبدی توسط انتشارات شهید کاظمی به چاپ دوم رسید.

به گزارش مشرق، کتاب همیشه مربی به قلم حسن‌ مجیدیان که در بردارنده ی خاطراتی از سلوک تربیتی و فعالیت های فرهنگیِ شهید محمد عبدی است، به ایستگاه دوم  رسید.

سه فصل این کتاب که توسط انتشارات شهید کاظمی تجدید چاپ شده است، از فعالیت های دامنه دار شهید در بسیج و مسجد و مدرسه، دغدغه ها و نگرانی ها و تلاش وافر محمد عبدی در مواجهه با تربیت بچه های نوجوان و در آخر از شهادت خواهی او و ماموریت هایش در مبارزه با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر در استان سیستان و بلوچستان، گفتگو کرده است.

شهید محمد عبدی از جمله ی بسیجیان فعال و مربیان کوشایی بوده که در منطقه تهرانپارس، ارتباطی پویا و حضوری سازنده در سنگر مسجد و مدرسه با نوجوانان و جوانان داشته است. با توجه به دغدغه ی همیشگی شهید در تربیت و رشد و سازندگی بچه های نوجوان، سلوک، ابتکارات و کارنامه ی فرهنگی و تربیتی او می‌تواند پاسخگوی سوالات و دغدغه‌های مربیان و فعالان این حیطه و نمونه ی قابل اعتنایی در فن معلمی و مربیگری باشد.

علاقمندان برای تهیه این کتاب می‌توانند به سایت انتشارات شهید کاظمی یا سایت من و کتاب و همچنین صفحه رسمی شهید محمد عبدی در فضای مجازی مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حمیدی IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    4 0
    درود بر شهید عبدی که همیشه مربی است...
  • حیدری IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    6 0
    برای مربیان تربیتی کتاب خوبی است
  • عربیان IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    4 0
    الحمدلله که کتاب چاپ شده. من هم خوانده ام و لذت برده ام و به مربیان تربیتی در مسجد و کانون و ... توصیه میکنم بخونن
  • احمدوند IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    4 0
    امیدوارم کتاب خوبی باشه. چون کلا تو این مورد یعنی شهدای فرهنگی کم کار کرده ایم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس