حماسه حضور در ایران اسلامی از خزر تا خلیج فارس

مردم ایران اسلامی از خزر تا خلیج فارس در چهل و سومین بهار انقلاب، حماسه حضور آفریدند.

به گزارش مشرق، حماسه حضور مردم ایران اسلامی از ساعت‌ها پیش در جای جای میهن شکل گرفته است. همه مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

از کرانه‌های خلیج همیشه فارس تا دریای خزر جشن پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد تا دشمنان بدانند مردم ایران دست از آرمان‌های خود نمی کشند.

در شهرهایی که کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد، راهپیمایی به صورت خودرویی و موتوری برگزار شده است.

حماسه حضور در ایران اسلامی از خزر تا خلیج فارس

حماسه حضور در ایران اسلامی از خزر تا خلیج فارس

حماسه حضور در ایران اسلامی از خزر تا خلیج فارس

جشن انقلاب در کرانه‌های خلیج فارس

شهر بوشهر در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و به همین دلیل مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در این شهر به صورت خودرویی برگزار شده است.

راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن در کرانه خلیج فارس با حضور گسترده و پرشور مردم بوشهر از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز از گلزار شهدای خوشنام بوستان شغاب آغاز شده است.

حضور حماسه ساز هرمزگانی‌ها

همزمان با ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۰ و چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مراسم راهپیمایی خودرویی، موتوری مردم هرمزگان در کنار آب‌های نیلگون خلیج فارس آغاز شد.

فجرآفرینان هرمزگانی امسال نیز همچون سال قبل به دلیل شرایط قرمز کرونایی از ساعت ۹ صبح امروز جمعه از میدان لارک به سمت پشت فرمانداری بندرعباس با رعایت موازین بهداشتی در مراسم راهپیمایی خودرویی و موتوری شرکت کردند.

بسیاری از شرکت کنندگان در راهپیمایی خودرویی و موتوری با تزئین موتور و خودروهای خود، جلوه‌های زیبایی را خلق کردند و با نصب تصاویر امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب، حاج قاسم سلیمانی و در دست داشتن پرچم ایران اسلامی ابراز شادی می‌کردند.

حماسه انقلابی مردم شیراز در ۲۲ بهمن

حماسه انقلابی مردم شیراز همزمان با ۲۲ بهمن ماه رقم خورد تا مردم در ۴۳ سالگی انقلاب همچنان اقتدار ایران اسلامی را به نمایش بگذارند.

برای دومین سال پیاپی راهپیمایی ٢٢ بهمن در استان فارس و شهر شیراز به صورت خودرویی و موتوری برگزار شد و ملت ولایتمدار فارس و شیراز نیز با استقبالی شگرف در پی گرامیداشت این ایام پرداختند.

حماسه حضور در ایران اسلامی از خزر تا خلیج فارس

تجمع بزرگی که در میدان الله شیراز که به فلکه گل سرخ مشهور است در ساعت ٩ صبح ٢٢ بهمن نشان داد شاید کرونا عاملی برای دور شدن خانواده‌ها به دلیل شیوه نامه‌های اجتماعی شود اما نمی‌تواند عاملی برای دور ماندن مردم از آرمانهایی شود که به آن استوار اند.

راهپیمایی گرم مردم تبریز در هوای سرد

مراسم روز ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در هوای سرد تبریز باحضور پرشور خانواده‌ها و رژه خودرویی به صورت باشکوهی در حال برگزاری است.

ساعتی پیش راهپیمایی و رژه خودرویی مردم تبریز در هوای سرد و برفی این شهر آغاز شده و خانواده‌ها به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی در داخل خودروهایشان از سمت میدان ائل گلی به سمت مصلی اعظم امام (ره) تبریز حرکت کرده و این روز را گرامی داشته‌اند.

صدها خودرو و موتور در این هوای برفی و سرد تبریز درحال رژه هستند و بیشتر مسیرهای منتهی به مصلی ترافیک سنگینی دارد.

ترنم حضور در دیار سمنان

راهپیمایی با عظمت خودرویی ۲۲ بهمن چون سال گذشته، با شکوه خاصی از سوی مردم ۵۰ نقطه استان سمنان برگزار شد، مردمی که آمدند تا بار دیگر با آرمان‌های انقلاب تجدید بیعت کنند.

راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن به دلیل شرایط حاکم بر استان از لحاظ کرونا، امسال نیز به صورت خودرویی و با حضور پرشور مردم برگزار شد مردمی که آمده بودند یک بار دیگر اعلام کنند که در صحنه‌های حضور، اهل به میدان آمدن هستند.

حضور گسترده مردم ایلام در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مردم ایلام با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک بار دیگر حماسه خلق کردند.

مردم شهید پرور، انقلابی و ولایت‌مدار استان ایلام بار دیگر با نمایش اتحاد و همبستگی خود حماسه دیگری در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ثبت کردند.

جشن انقلاب در یزد

امروز یزد، حسینیه ایران، در جشن پیروزی انقلاب اسلامی شاهد شکوه و حماسه‌ای دیگر بود، حماسه‌ای که مردم از قلب جغرافیای ایران رقم زدند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بنا بر اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد، امسال به دلیل شرایط خاص کرونایی به صورت خودرویی و موتوری برگزار شد و حاضران ضمن نمایش همراهی همیشگی خود با آرمانهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب، شعارهای استکبار ستیزی سر داده و با افتخار به قدرت نظامی ایران برای با مقابله با ابرقدرت‌ها بالیدند.

شرکت کنندگان در این مراسم اعم از کودک، نوجوان و جوان گرفته تا میانسال و سالمند، زن و مرد، مسلمان و زرتشتی با حضور گسترده خود، تصویری زیبا از اتحاد و همراهی برای نمایش به استکبار جهانی خلق کردند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی وحدت شیعه و سنی در سیستان و بلوچستان

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب در نقاط مختلف استان سیستان و بلوچستان به عنوان پایتخت وحدت ایران اسلامی با شکوه هر چه بیشتر برگزار شد.

ردم غیور و مرزدار شیعه و سنی سیستان و بلوچستان امسال نیز بار دیگر در صحنه‌ای ملی و انقلابی در کنار سایر هموطنان خود برای خلق حماسه‌ای دیگر در هوای سرد بهمن ماه به خیابان‌ها آمدند تا برگ زرین دیگری از تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی را رقم بزنند.

برای دومین سال پیاپی راهپیمایی ٢٢ بهمن به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در استان سیستان و بلوچستان و شهر زاهدان به صورت خودرویی و موتوری برگزار شد و مردم مرزدار و غیور سیستان و بلوچستان نیز با استقبالی شگرف به گرامیداشت این ایام پرداختند.

راهپیمایی خودرویی یوم الله ۲۲ بهمن در کهگیلویه و بویراحمد

راهپیمایی خودرویی یوم الله ۲۲ بهمن در اقصی نقاط کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

راهپیمایی خودرویی یوم الله ۲۲ بهمن از ساعت ۱۰ صبح جمعه در شهر یاسوج آغاز شد. این راهپیمایی در سایر نقاط استان نیز شکل گرفته است.

شهر یاسوج صدها خودرو با صف کیلومتری راهپیمایی خودرویی را به خود دید.

حماسه حضور دیار علویان زیر باران

جشن ملی ایران اسلامی در چهل و سالگی بهار آزادی به ثبت رسید و مردم دیار علویان زیر باران به میدان آمدند.

باد و باران و سرمای هوا نیز اراده مردم دیار علویان را برای حضور در جشن ملی انقلاب سست نکردد و باردیگر به میدان آمدند تا با ولایت و آرمان‌های شهیدان میثاق کنند.

اگرچه کرونا نحسی چهره اش را به نمایش گذاشت و رنگ برخی مناطق را را زرد و نارنجی کرد، اما مردم این این مناطق نیز با راهپیمایی خودرویی و موتوری برای دومین سال متوالی به این شرایط حضور یافتند تا بار دیگر پای انقلاب و ارزشهایش مهر حضور زنند.

امسال برای دومین سال در برخی مناطق استان راهپیمایی خودرویی و موتوری کلید خورد و در شهرهای آبی نیز پس از دو سال، راهپیمایی پیاده روی آغاز و نوای لبیک با امام زمانه در فضای شهرهای ور وستاها پیچید.

برگزاری راهپیمایی خودرویی یوم الله ۲۲ بهمن در لرستان

راهپیمایی خودرویی یوم الله ۲۲ بهمن، در جای جای دیار غیورمردان لرستانی برگزار شد.

امروز جمعه و در سالگرد چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی، مردم لرستان راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن را به صورت خودرویی و رژه موتوری برگزار کردند و فجر انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

حماسه حضور در ایران اسلامی از خزر تا خلیج فارس

براساس این گزارش، همزمان با بارش باران عموم مردم لرستان از پلدختر گرفته تا دورود و ازنا و بروجرد و سلسله، با خودروهای خود به میدان آمدند تا سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را جشن بگیرند.

جشن انقلاب در بهشت اقوام ایران

امروز همزمان باچهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، مردم آذربایجان غربی رنگین کمان اقوام و ادیان با برگزاری مراسم رژه خودرویی و موتوری باآرمانهای انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

امروز در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، پیر و جوان، زن و مردم از همه ادیان و اقوام ساکن در آذربایجان غربی با اتحاد همدلی زیر پرچم کشور عزیزمان ایران اسلامی، به خیابان‌ها آمده‌اند تا بار دیگر عشق و علاقه خود را به نظام و آرمان‌های والای انقلاب نشان دهند.

از ساعاتی پیش مردم آذربایجان غربی در سراسر این استان سرافراز به میدان آمدند تا بار دیگر به جهانیان ثابت کنند، تمام فشارها و تحریم‌های زورگویان جهان، هیچ تأثیری برعزم راسخ مردم شهید پرور و ولایی ایران نخواهد گذاشت و این مردم خود را صاحبان اصلی نظام و انقلابی می‌دانند که از ۴۳ سال پیش نهال آن را با خون جوانان خود آبیاری کرده‌اند.

شکوه حضور اردبیلی‌ها در زیر برف

در یوم‌الله ۲۲ بهمن به رغم شرایط کرونایی و آب و هوای نامساعد، اردبیلی‌ها با شکوه هر چه تمام تر در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی حاضر شده و فجر چهل و سوم را جشن گرفتند.

از اولین ساعات صبح جمعه به رغم بارش برف و آب و هوای نامساعد، راهپیمایی خودرویی و موتوری از میدان بسیج اردبیل آغاز شد تا با وجود محدودیت حضور آحاد جامعه در خیابان‌ها و معابر اصلی شهرها و بخش‌های استان اردبیل، برای دومین سال متوالی خانواده‌های اردبیلی در قالب صدها خودرو و موتور عشق و دلدادگی خود را در یوم‌الله ۲۲ بهمن که یادآور پیروزی ملت ایران بر نظام شاهنشاهی است، به نمایش گذاشته و با به اهتزاز درآوردن پرچم انقلاب اسلامی بار دیگر تفسیر شایسته‌ای از محبت و دلدادگی به نظام بوده و ارادت خود را به امام و شهدا نشان دادند.

علاوه بر شهر اردبیل در سایر شهرهای استان نیز مردم همیشه وفادار و در صحنه در این روز خجسته در صحنه صیانت از دستاوردهای نظام اسلامی حاضر شدند تا بار دیگر با حضور خود تیری بر قلب دشمنان و نقطه اتکال وحدت و همگرایی در بین امت اسلامی باشند.

رژه خودرویی سنندجی‌ها

مردم سنندج با تزئین خودروها و موتورسیکلت‌های خویش با آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

مردم ولایت مدار کردستان امروز همگام با دیگر ایرانیان و در تجمعاتی روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را جشن گرفتند.

سنندجی‌ها نیز پیش از ظهر امروز با تجمع در مجموعه ورزشی ۲۲ گولان علاوه بر سردادن شعارهای انقلابی و پس از برگزاری مراسم جشن در فضای باز این مجموعه ورزشی اقدام به برگزاری رژه خودرویی و موتوری کردند.

حماسه حضور از بهمن ۵۷ تا بهمن ۱۴۰۰ در خراسان جنوبی

امروز در سالروز پیروزی انقلاب و در چهل و سومین بهار آزادی گروه‌های مختلف مردم در خراسان جنوبی، پیر و جوان، زن و مرد در حالی که بر خودروهای خود سوار بودند با شرکت در راهپیمایی خودرویی شادی را با یکدیگر تقسیم می‌کردند.

با وجود اینکه ابتدای شروع راهپیمایی خودرویی از میدان قدس اعلام شده بود کیلومترها قبل از آن در خیابان‌های اطراف آن دور بلوار شهید صیاد شیرازی پر از خودرو بود.

خودروها در سه صف با عبور از بلوار پاسداران در حالی که با پرچم و عکس تزئین شده بودند از مسیر تعیین شده برای راهپیمایی عبور می‌کردند. این در حالی بود که سه نسل پدر و مادر بزرگ، پدر و مادر و فرزندان آنها سوار بر انواع خودرو شور و شادی خود را از فرا رسیدن چهل و سومین بهار آزادی به نمایش می‌گذاشتند.

خروش مردم دیار میرزا زیر بارش باران

مردم مناطق مختلف استان گیلان زیر بارش شدید باران بار دیگر حماسه‌ای زیبا رقم زده و پشتیبانی خود از انقلاب و نظام را پیش چشم همگان به نمایش گذاشتند.

امسال همانند سال‌های گذشته و با توجه به اوج گیری دوباره ویروس کرونا راهپیمایی ۲۲ بهمن در مناطق مختلف استان گیلان به دو صورت تجمع محدود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رژه خودرویی و موتوری برگزار شد. بر اساس ستاد بزرگداشت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در پنج شهر گیلان شامل لاهیجان، لنگرود، آستانه اشرفیه، رودبار و ماسال جشن پیروزی انقلاب به صورت رژه خودرویی و موتوری برگزار شد.

سایر شهرها که در وضعیت نارنجی قرار دارند جشن پیروزی انقلاب به صورت تجمع محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد. در رشت نیز میدان شهدای ذهاب همانند سال‌های گذشته شاهد خروش گیل زنان و گیل مردان بود. هوای سرد و بارانی هم نتوانست مانع این حماسه حضور شود. زن و مرد، پیر و جوان آمده بودند تا بار دیگر نشان دهند هنوز پای آرمان‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایستاده‌اند.

قاسمیون به میدان آمدند

مردم دیار سردار سلیمانی با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند که سربازان انقلاب هوشیارانه و منسجم در مسیر مکتب سلیمانی حرکت می‌کنند.

از دقایق ابتدایی صبح جمعه مردم دیار سردار سلیمانی با حضور خودرویی در فرودگاه کرمان خود را برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال آمده کردند و از ساعت ۱۰ صبح با شروع مراسم بر تعداد جمعیت افزوده شد.

هر چند شرایط کرونایی موجب شد شکل راهپیمایی امسال تغییر کند اما خلاقیت و ابتکار جوانان کرمانی صحنه‌های باشکوه رقم زد، فریاد مرگ بر آمریکا و الله اکبر هم اکنون مسیر راهپیمایی را فرا گرفته است.

مردم کرمان خودروهای خود را با عکس‌هایی از امام خمینی (ره) امام خامنه ای و سردار سلیمانی و پرچم‌های ایران تزئین کرده اند و پرچم به دست به همراه خانواده‌ها در راهپیمایی خودرویی شرکت کرده اند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    19 0
    ملت فهیم و عزیز

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس