مردم چند هفته صبوری کنند/ تصمیمات مهم ستاد ملی کرونا

وزیر بهداشت ، ضمن درخواست از مردم برای خودداری از برپایی دورهمی های خانوادگی و رعایت پروتکل ها، از تصمیمات مهم ستاد ملی مقابله با کرونا در جلسه صبح شنبه خبر داد.

به گزارش مشرق، بهرام عین اللهی، در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه سلامت، گفت: به مردم توصیه می‌کنم، با توجه به اینکه ما در اواسط موج ششم هستیم و تا دو یا سه هفته آینده همین وضعیت به همین شدت ادامه پیدا می‌کند، بنابر این بهترین کاری که باید انجام بدهند، کامل کردن واکسیناسیون است که دو دوز و بعد هم دوز سوم را تزریق کنند و بعد، واقعاً رعایت پروتکل‌ها است.

بیشتر بخوانید:

امیکرون شتاب گرفت

وی افزود: تا کنون از مرز ۱۳۷ میلیون دوز تزریق واکسن کرونا عبور کرده ایم و آن تعداد از مردم که انجام ندادند و یا دوز سوم را فکر کردند که لازم نیست، حتماً انجام بدهند و اگر در مراسم ۲۲ بهمن حضور پیدا می‌کنند، حتماً ماسک بزنند، چون می‌تواند از انتقال بیماری جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید:

تولید و صادرات دارو در آینده‌ نزدیک افزایش می‌یابد

وزیر بهداشت گفت: توصیه من به مردم، خودداری از حضور در میهمانی ها و مجالس خانوادگی است که بارها گفته ام در این مجالس که مردم ماسک نمی‌زنند، حتی اگر فقط یک نفر اومیکرون داشته باشد، صد درصد بقیه مبتلا می‌شوند.

وی از مردم خواست این چند هفته را هم صبوری کنند و میهمانی‌های خانوادگی را متوقف کنند و از رفتن به رستوران‌ها که ماسک برداشته می‌شود، خودداری کنند.

وزیر بهداشت گفت: احتمالاً صبح شنبه تصمیمات مهمی را ستاد ملی مقابله با کرونا خواهد گرفت که به مردم اعلام می‌کنیم.

وی افزود: افرادی که دچار سرماخوردگی جزئی هستند، اصلاً لازم نیست به بیمارستان یا درمانگاه مراجعه کنند، اما افرادی که مشکل جدی دارند، حتماً باید مراجعه کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • ناشناس IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    7 1
    بایستی مینوشتی مردم چند هفته صبوری کنند تحریم های آمریکا رو بردارین؟
    • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
      1 1
      چه عجب شما مردم فهمیدین مشکلات تحرمهاست
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    5 2
    آقا وزیر 22بهمن تمام شد دیگه تصمیم بگیری خیلی دیره چون مردم امروز خیلی درگیر شدند یک هفته دیگه نگاه کن آمار نگو واکسن بگو تا 2بهمن
  • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    0 2
    وزير بهداشت قبلى كه در اواخر وزارتش از غصه پير شد هرچه بود در رفت و از كاروان اتشى بر جا نماند. در چهره وزير بهداشت فعلى در همين اوايل وزارتش آثار پيرى ديده ميشود و اين درحالى است در اجتماعات ميليونى تا ٩٩٪‏ دستورات بهداشتى ستاد رعايت ميشود. ببينيد ويروس كرونا با ١٪‏ رعايت نكرده ها چه ميكند؟ جهش به O'micron با هدف گيرى كودكان زير ١٢ سال و وزير عين الهى .... ساله.
  • علی اصغر قاسم پور IR ۰۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    0 0
    این الکترونیکی کردن نسخ و حذف فیزیکی دفترچه های بیمه ی سلامت جریانش چی میشه که ما در برزخ موندیم! از یه طرف مدتهاست دولت میگه پزشکان و مراکز درمانی موظفند نسخه ی الکترونیکی ارائه نمایند و از طرف دیگه هنگام مراجعه ی بیمار هیچکدامشان ذره ای به آن پای بند نیستن و از این دستور سرپیچی می کنن! من چند وقت پیش به درمانگاه مراجعه داشتم، دفترچه ی بیمه ام به این دلیل که مهلت اعتبارش رو به خاطر الکترونیکی شدن نسخ تمدید نکردم، قبول نکردند و نسخه ی الکترونیکی ای هم اصلا" و ابدا" در کار نیست و من خودم با وجودی که حق بیمه پرداخت می کنم، همه ی خدمات برایم آزاد حساب شد. واقعا" اگه دولت می خواد تصمیمی رو به اجرا بذاره، قاطعانه باشه و جلو متخلفین رو بگیره. در این ایام کرونا مردم باید راه بیفتن برای تمدید فیزیکی دفترچه! چرا نظم و انضباط درستی در کار نیست؟
  • IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    1 1
    اقا تعطیلی 2هفته ای با اعمال محدویتی های شدید
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    0 0
    جناب وزیر محترم تصمیمات مصوبات ستاد ملی کرونا در نزد قدرتمندان دادگستری وحتی در برابر شورای حل اختلاف پشیزی ارزش ندارد چناکه مصوب شده تاپایان دوره کرونا مستاجرین نباید املاک استجاری را تخلیه کنندوازاین صحبت ها ولی قضات دادگاه ها به جرات وصراحتا حکم تخلیه میدهند واعلام میدارند ستاد کرونا ووزرای شهرسازی وبهداشت ودرمان غیره حرف مفت میزند آیا قسم حضرت عباس ویا دم خروس به این میگویند یک بام دو هوا
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    0 0
    فقط یکی بگه چه طور در ادارات ، بانک ها ، اتوبوس ، مترو و .......... میکروب نیست ، فقط در میهمانی های میکروب هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس