کد خبر 1338168
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۸
زاخاروا: به اقدام‌های غیردوستانه‌ آمریکا علیه روسیه پاسخ می‌دهیم - کراپ‌شده

سخنگوی وزارت خارجه روسیه از رژیم صهیونیستی خواست حملات به اهدافی در سوریه را متوقف کند.

به گزارش مشرق، «ماریا زاخاروا»، سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز پنجشنبه گفت اسرائیل باید حملات به اهدافی در سوریه را متوقف کند.

طبق گزارش خبرگزاری ایتارتاس، ماریا زاخارووا گفت: «یک بار دیگر ما از طرف اسرائیلی می‌خواهیم استفاده از زور به این نحو را متوقف کند.»

بیشتر بخوانید:

حضور غیرقانونی آمریکا مانع نابودی تروریست‌ها در سوریه است

سخنگوی وزارت خارجه روسیه از ادامه حملات رژیم صهیونیستی در سوریه ابراز «نگرانی عمیق» کرد و گفت که این حملات «نقض فاحش حاکمیت سوریه است و ممکن است باعث تشدید تنش‌ها شود.»

علاوه بر این، زاخارووا هشدار داد که «چنین اقداماتی خطراتی جدی برای هواپیماهای مسافربری بین‌المللی ایجاد می‌کنند. روسیه به صورت نظام‌مند و قاطعانه با تلاش‌ها برای تبدیل کردن سوریه به صحنه تقابل مسلحانه میان سه کشورهای ثالث مخالف است.»

دولت سوریه بارها اعلام کرده است رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه‌ای و غربی آن از گروه‌های تکفیری تروریستی که علیه دولت سوریه می‌جنگند، حمایت می‌کنند. ارتش سوریه تاکنون بارها محموله‌های تسلیحاتی و مهمات ساخت اسرائیل را از گروه‌های تروریستی مستقر در سوریه کشف کرده است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به صورت متناوب با استفاده از حریم‌هوایی لبنان یا از طریق بلندی‌های اشغالی جولان  به سمت اهدافی در شرق و شمال غرب سوریه حملات موشکی انجام می‌دهند. نیروهای حافظ صلح سازمان ملل مستقر در لبنان بارها گزارش داده‌اند رژیم صهیونیستی روزانه قطعنامه‌های سازمان ملل را نقض کرده و به حریم هوایی لبنان تجاوز می‌کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس