کد خبر 1337949
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲
فیلم/ اژه‌ای: قانون به پلیس اجازه استفاده از سلاح را داده است

رئیس قوه قضاییه صبح امروز در سفری از پیش اعلام نشده و بدون تشریفات وارد استان اصفهان شد.

به گزارش مشرق، با اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، صبح امروز (پنجشنبه ۲۱ بهمن) در سفری غیر رسمی، بدون پروتکل‌های تشریفاتی و از پیش اعلام نشده وارد استان اصفهان شد.

رییس عدلیه در بدو ورود به اصفهان، در مراسمی که به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در دادگستری این استان با حضور قضات و کارکنان قضایی برگزار شد، حضور یافت.

برخلاف سفرهای استانی پیشین، مسئولان عالی قضایی و حتی رییس و مسئولان حوزه ریاست قوه قضاییه در سفر به اصفهان، با عنایت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، رئیس عدلیه را همراهی نمی‌کنند.

ورود کارشناسی و عملیاتی به مسائل قضایی و مشکلات مردم در حوزه حقوق عامه از اهداف و ویژگی‌های سفرهای رئیس دستگاه قضا در دوره تحول و تعالی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای از بدو تصدی مسئولیت عدلیه، پیشگیری از جرم و شکل‌گیری پرونده‌های قضایی به ویژه پرونده‌های کثیرالشاکی و ارتقای خدمت رسانی و تسریع در حل مشکلات مردم از طریق هوشمندسازی و اصلاح ساختارها و روندهای معیوب را در دستور کار قرار داده که بازدید از مراکز قضایی و مجموعه‌های مرتبط، سفرهای استانی و برگزاری نشست‌های نخبگانی برای بررسی تخصصی پرونده‌ها و موضوعات مبتلابه جامعه با همین رویکرد انجام می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • 22 بهمن IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    1 0
    سلام ببخشید اینها خبره یا تحلیل و تحسین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس