کد خبر 1337805
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۷
مهدی شیری: تصمیم گل محمدی درست بود/ بعضی از اشتباهات جبران شدنی نیست!

ستاره سابق تیم پرسپولیس اعتقاد دارد اخراج مدافع این تیم توسط یحیی گل محمدی کاملا درست بوده و به موقع سرمربی تیم چنین تصمیمی را اتخاذ کرد.

به گزارش مشرق، مهدی شیری هافبک سابق سرخپوشان در خصوص اخراج مهدی شیری مدافع این تیم گفت : با تصمیم گل محمدی کاملا موافق هستم و اعتقاد دارم این اخراج صددرصد درست است. چراکه مسئولیت تیم بر عهده سرمربی است و او از تمام مسئل تیمش با خبر است ، ما بیرون از گود نشسته ایم و نمی دانیم در تیم چه خبر است.

وی افزود: ببینید بعد فینال لیگ قهرمانان آسیا که مهدی شیری با دست توپ را زد و باعث باخت شد، چند بازی این مدافع به میدان نرفت و کم کم توسط گل محمدی وارد میدان شد که بد هم کار نکرد ولی باز هم در یک فینال دیگر چنین اشتباهی را مرتکب شد. البته در پیروزی و شکست همه اعضای تیم شریک هستند ولی بعضی از اشتباه هات کمر تیم را می شکند و جبرانش خیلی سخت می شود.

هافبک سابق پرسپولیس در ادامه خاطر نشان کرد: در هر حال گل محمدی در این مقطع تصمیم خوبی گرفت و اگر شیری دوباره به میدان می رفت با توجه به این شرایط روحی که داشت باز هم مرتکب اشتباه می شد و نمی توانست عملکرد قابل قبولی را به نمایش بگذارد.

شیری در پایان گفت : هیچ سرمربی دوست ندارد تیمش را ضعیف کند و یا ناکام باشد و فعلا باید از تصمیم گل محمدی حمایت شود تا تیم به شرایط روحی خوبش بر گردد. پرونده سوپر جام برای پرسپولیسی ها تمام شد و باید روی بازی های لیگ برتر و جام حذفی تمرکز کنند. پرسپولیس می تواند در لیگ برتر و جام حذفی مدعی باشد و با کسب نتایج دلخواه هواداران ناکامی در سوپر جام را جبران کند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سینا IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    1 0
    مهدی شیری ، یه مدافعیه که اصلا در حمله کارایی نداشت و در دو فینال تیم پرسپولیس رو به فنا داد. هیچ وقت مهدی شیری به درد پرسپولیس نمیخورد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس