داوطلبان کنکور 1401 فقط امروز برای ثبت‌نام فرصت دارند

اگر داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۱ تاکنون ثبت‌نام نکرده‌اند، فقط امروز برای نام‌نویسی در این آزمون فرصت دارند.

به گزارش مشرق، ثبت‌نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ از دهمین روز بهمن امسال از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org آغاز شد و قرار بود که ۱۷ بهمن‌ماه پایان پذیرد اما سازمان سنجش چند روز دیگر هم به داوطلبانی که نتوانسته‌ بودند در این آزمون ثبت‌نام کنند، فرصت داد.

مهلت مجدد سازمان سنجش برای ثبت‌نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ تا ۲۰ بهمن است؛ یعنی امروز این فرصت پایان می‌پذیرد. در این مدت، تعدادی از داوطلبان کنکور سراسری از مشکل سایت وزارت آموزش و پرورش درباره اخذ کد سابقه تحصیلی‌شان گلایه داشتند.

علی امرایی عضو کمیسیون آموزش دیده‌بان شفافیت و عدالت در این خصوص با اشاره به اینکه سایت‌های sahat  و dipcode دچار مشکل هستند، گفت: سایت سازمان سنجش هم در روزهای اول ایرادهای بسیاری داشت که گویا رفع شده است.

علیرضا کریمیان مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور نیز درباره آمار ثبت‌نام کنندگان در کنکور سراسری ۱۴۰۱ اعلام کرد: تا ظهر دیروز ۱۹ بهمن، مجموعاً یک میلیون و ۱۰ هزار نفر در کنکور ۱۴۰۱ ثبت نام کرده‌اند؛ با احتساب افرادی که علاوه بر گروه آزمایشی اصلی، متقاضی شرکت در گروه های آزمایشی هنر و زبان نیز شده اند، مجموعا بیش از یک میلیون و ۲۹۳ هزار داوطلب نام نویسی کرده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس