کد خبر 1337164
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴
قاسمپور: کمیته اخلاق با این حکم ضعف خودش را نشان داد/ با کنعانی زادگان باید همان موقع برخورد می شد

کارشناس فوتبال کشور به انتقاد از حکم صادر شده در مورد مدافع تیم ملی پرداخت.

به گزارش مشرق، ابراهیم قاسمپور در خصوص اعلام حکم کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در مورد پرونده حسین کنعانی‌زادگان مبنی بر دو جلسه محرومیت از بازی‌های تیم ملی و ۱۰۰میلیون تومان جریمه نقدی در حالیکه دو بازی بعدی تیم ملی تشریفاتی هستند و این جریمه نیز برای یک لژیونر ملی پوش نمی‌تواند مبلغ سنگینی باشد، اظهار داشت: با این حکم در واقع ضعف خودشان را نشان دادند. یک حکم آبکی بود. می‌خواهد نشان بدهند که؛ بله ما هم برخورد کردیم! در صورتیکه باید همان موقع برخورد می‌کردند. باید این بازیکن را همان موقع تعلیق می‌کردند تا در مورد پرونده تصمیم گیری شود.

کارشناس فوتبال تصریح کرد: ولی متاسفانه در کشور ما هر تصمیم گرفته می شود مصلحتی است. منافع اشخاص یا یک مجموعه در نظر گرفته می‌شود اما منافع جمعی و عمومی در نظر گرفته نمی شود. فکر نمی‌کنم بازی کردن یا بازی نکردن کنعانی زادگان در مسابقات قبلی هم تاثیر چندانی می‌گذاشت. درست است که برای بازیکنان خوبمان باید ارزش قائل شویم اما دیدیم در نبود سردار آزمون یا مهدی طارمی که هر دو جزو بهترین‌های آسیا هستند، به برد رسیدیم. متاسفانه برای برخی تصمیم گیری‌ها نیاز به شهامت و جربزه است که در مسئولین ورزش ما وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

رای کمیته اخلاق علیه کنعانی‌زادگان بدآموزی دارد!

محرومیت دوجلسه‌ای برای عامل ماجرای اتوبوس تیم ملی

وی در خصوص اینکه اعلام این حکم یعنی در مورد آن فایل صوتی و رفتار کنعانی‌زادگان به قطعیت رسیده‌اند، گفت: بله. هرچند که قطعیت پیدا کرده بود اما وقتی حکمی می‌دهید یعنی برای شما ثابت شده است. فقط ظاهر قضیه را رنگ و لعاب می‌دهند درصورتیکه چیزی تغییر نمی‌کند.

قاسمپور در مورد اینکه میسون گرین‌وود بازیکن منچستر یونایتد به خاطر یک رفتار خارج از دنیای ورزش و اردوی تیمی، به مرحله بایکوت از طرف تمامی ستارگان این تیم مانند رونالدو و پوگبا رسید و مخالفت‌های عمومی با او حتی باعث شد کمپانی نایکی قراردادش را لغو کند، اظهار داشت: نباید مقایسه کنیم. همه چیز ما به هم می آید. چه چیز ما درست است؟  نباید انتظار داشته باشیم یک قسمت بد و یک قسمت خوب باشد.

وی افزود: چندسال است می‌گویند دلالی و واسطه گری وجود دارد؟ آیا تاثیری داشته و چیزی فرق کرده؟ یا به عنوان مثال می‌گویند فلان فدراسیون یا آن دلال پول‌ها را فلان کرد، قرارداد ویلموتس فلان شد و... اصلا دیدید کسی را دستگیر یا بازخواست کنند؟ کسی بود که جوابگو باشد؟ پس نباید زیاد انتظار داشته باشیم. وقتی بزرگان ورزش ما اشتباهی می‌کنند و برخوردی نمی‌شود نباید انتظار داشته باشید با یک بازیکن تیم ملی خیلی برخورد شود. کما اینکه مصلحتشان در این است اینطور برخورد  شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • الونگا IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    1 7
    بازم خوبه جریمه کردن در مورد کتک کاری فروگاه توسط بازیکنای کیسه و جریان اردوی دبی و ....نظری نداری اقای قاسمپور ؟
  • امین IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    4 1
    خجالت اوره
  • داور فدراسیون صدا سیما بابا مسعود پولیس پوکر فساد IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    6 2
    خدایش تبرعش میکردن خیلی سنگین تر بود ادم خندش میگیره
  • IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    5 6
    آقای قاسم پور ایکاش در مورد قائدی و تصادفش و تصاویر همسرش در خارج کشور و تهدید بازیکنان استقلال در فرودگاه هم نظر میدادید
  • عباسی IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    2 0
    درود
  • نام من هیچکس IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    3 0
    کسی ماجرای افنبرگ و کوپکه آلمان رو در جام جهانی یادشه؟؟؟؟؟ برخورد فدراسیون آلمان هم یادشه؟؟؟ هزار سال دیگه هم به سطح اول فوتبال دنیا نمی‌رسیم. نمی‌دونم چرا این نسل مدیران فوتبال ایران نه میرن و نه دور از جون می میرن . فوتبال از دستشون راحت شه
  • آره بابا تا کی مسوول باشه IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    1 0
    بابا جان هدف وسیله رو توجیه می‌کنه ، اونجا که توجیه نمیکنه زمان شکست است اونم نه برای ما برای حریف ما. جمع کنید این خیمه شب بازی مسخره رو ..دو جلسه محرومیت؟؟؟؟
  • Hamed IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    2 1
    ببخشید اقای قاسمپور من نه پرسپولیسی هستم و نه استقلالی ولی نباید یک بازیکن بخاطره یک اشتباه محو بشه اقای عزیز از این کارای اقای کنعانی زاده گان همه انجام دادن ولی خدا خواست ابروشون نره پس لطفا نظر ندید با تشکر از لطف اکرمنه ابسکوتک و شکرآ
  • اشنا IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    0 0
    جزاینکه بااین تخلفات اخلاقی باقاطعیت وبموقع نه باتاخیرباید باجریمه های درخوربرخورد کردتاخیریاجریمه سبک اثردهی انراکاهش داده تبعات منفی درجامه وسایرورزشکاران داردوازطرفی باوجودلژیونرهای مجرددرمحیط خارج ازکشوربایدظرفیت سازی لازمه راکردتاپیشگیری ازاین حوادث شود
  • قره چمنی NL ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    1 0
    اگر نا دیده می گرفتند سنگین تر بود از این رییس فدراسیون این مسأله بعید نیست
  • حسن IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    0 0
    آقای قاسمپور کثافتکاری اردوی دبی استقلال .حتی صدای وزیر وخود اجرلو روهم درآورد .نظر شما چیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس