کد خبر 1337149
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
حادثه رانندگی در جاده داراب - بندرعباس ۶ کشته داشت

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس گفت: در یک حادثه رانندگی که در محور داراب – بندرعباس روی داد پنج نفر در لحظه تصادف و یک فرد مصدوم پس از انتقال به بیمارستان جان باختند.

به گزارش مشرق، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس گفت: در یک حادثه رانندگی که در محور داراب – بندرعباس روی داد پنج نفر در لحظه تصادف و یک فرد مصدوم پس از انتقال به بیمارستان جان باختند.

محمد جواد مرادیان،  افزود: این حادثه حوالی ساعت هشت صبح سه‌شنبه و بین یک دستگاه خودرو پراید و یک دستگاه تریلر روی داد و ماموران اورژانس به محض اطلاع از وقوع این حادثه به همراه سه دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه پنج سرنشین خودرو پراید در دم جان باخته و ۲ مصدوم حادثه نیز به بیمارستان امام حسن (ع) داراب منتقل شدند که یکی از آنها در بیمارستان جان باخت.
شهرستان داراب همواره جزو شهرستان‌های پرحادثه در بحث تصادفات جاده‌ای بوده و به گفته هادی کشاورز مسئول مرکز اورژانس ۱۱۵ شهرستان داراب، در سه سال گذشته این شهرستان با ۸۰ کشته و بیش از ۶ هزار مصدوم حوادث ترافیکی و جاده‌ای بیشترین آمار را در بین شهرستانهای استان فارس به خود اختصاص داده است.

داراب در جنوب شرقی استان فارس و در فاصله ۲۲۵ کیلومتری شیراز واقع شده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    1 0
    یک دستگاه پراید یک دستگاه یک دستگاه قوطی کبریت برای داخل شهر هست نه برای جاده و برون شهری.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس